لپ‌تاپ جدید لنوو وارد بازار جهانی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ لنوو Legion Slim 5 به تراشه AMD Ryzen 9 7940HS مجهز شده است و با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو لپ‌تاپ‌های جدید خود را به تازگی عرضه کرده است و یکی از آن‌ها را وارد بازار جهانی کرده است. این لپ‌تاپ لنوو که Legion Slim 5 نام دارد دارای نمایشگر ۱۴ اینچی OLED با رزولوشن ۱۸۰۰ * ۲۸۸۰ پیکسل، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۷۳.۶ وات ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۴۰ واتی بهره می‌برد، به طوری که فقط در عرض ۳۰ دقیقه از صفر تا ۷۰ درصد شارژ می‏‌شود.

ضخامت لپ‌تاپ لنوو Legion Slim 5 معادل ۲۱ میلی‌متر و وزن آن ۱.۹ کیلوگرم است. این محصول به تراشه AMD Ryzen 9 7940HS مجهز شده است و با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4060 همراه است. لپ‌تاپ جدید شرکت لنوو دارای ۶۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X-4600 و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی PCIe 4.0 است. گزینه‌های اتصال این لپ‌تاپ شامل دو پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C، یک کارت حافظه SD و یک پورت HDMI 2.1 می‌شود.

لپ‌تاپ لنوو Legion Slim 5 از ماه آینده به فروش می‌رسد. هنوز شرکت سازنده قیمت نهایی این محصول را تائید نکرده است، اما احتمالاً قیمت آن از ۱۴۳۹۹ دلار در آمریکا شروع می‌شود.

کد خبر 678901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.