آبیاری فضای سبز شهر خوانسار از محل پساب تصفیه‌خانه

شهردار خوانسار از انعقاد قرارداد خرید آب پایدار به منظور آبیاری فضای سبز شهری از محل پساب تصفیه‌خانه خبر داد.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه خیابان بوستان شهدا به دلیل شیب‌بند خطرناک با دستور شورای ترافیک مسدود شده بود که شهرداری نسبت به اصلاح شیب این خیابان اقدام کرد، اظهار کرد: در حال حاضر دیوارکشی خیابان در دست اجرا است و پس از اتمام آن آسفالت خیابان نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مناقصه طرح تعریض کمربندی جاده سلامت غربی انجام شده است، افزود: عملیات تعریض این خیابان به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار خوانسار با اشاره به اینکه خاک‌برداری قوس ورودی شهر تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است، خاطرنشان کرد: ابتدا اعلام کردند که پروژه ۷۰ هزار مترمکعب خاکبرداری دارد، سپس اعلام شد که ۳۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و کوه‌بری نیاز است، در هر صورت تلاش داریم سال جاری عملیات خاک‌برداری این پروژه را به اتمام برسانیم.

احمدی از انعقاد قرارداد خرید آب پایدار به منظور آبیاری فضای سبز شهری از محل پساب تصفیه‌خانه خبر داد و تصریح کرد: شهرداری به زودی نسبت به اجرای طرح شبکه‌گذاری انتقال آب به منبع ذخیره آب اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی و روشنایی پارک سرچشمه اجرا شده است، گفت: در حال حاضر کف‌سازی پارک سرچشمه در حال تکمیل بوده و سال گذشته پروژه روشنایی محور گردشگری هشت بهشت اجرا شد.

شهردار خوانسار افزود: امسال بخشی از پیاده‌روسازی، محوطه‌سازی و نصب مبلمان شهری از جمله نیمکت، ست ورزشی و سطل‌های زباله اجرایی خواهد شد.

کد خبر 678865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.