راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ ترافیک شهری در اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مرکز مانیتورینگ ترافیک شهری راه‌اندازی شد و موضوع مذکور از دغدغه‌های اصلی کنونی شهر و زیرساخت‌ها در راستای کاهش ترافیک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمد سید هاشمی امروز _چهارشنبه، هجدهم مردادماه_ در آئین بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار به فعالان حوزه خبر، اظهار کرد: خبرنگاران دغدغه‌مندترین افراد جامعه و جزو قشر حساس به مسائل اجتماعی، فرهنگی و حوزه‌های مختلف شهری هستند که ضروری است از ظرفیت آن‌ها در رفع مشکلات شهری بهره بگیریم.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده شورای اسلامی شهر اردبیل، افزود: با توجه به اینکه در نیمه راهِ دوره ششم شورای اسلامی شهر که شورایی برنامه‌محور است قرار داریم، ضروری است برای دو سال آینده نیز برنامه‌های فشرده برای توسعه همه‌جانبه شهر به‌ویژه مناطق کم برخوردار تدوین کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه رسانه جزو رکن چهارم دموکراسی است، گفت: این خبرنگاران و فعالان حوزه خبری هستند که با انتقال کاستی‌های شهر و مطالبات شهروندان به مدیریت شهری، مسیر توسعه شهری را هموار می‌سازند.

وی با اشاره به اینکه فعالان حوزه رسانه جهادگران عرصه تبیین هستند، ادامه داد: خبرنگار عنصری ارزشمند برای پیشرفت جامعه محسوب می‌شود که نباید از ظرفیت آن در بحث مدیریت شهری غافل شد.

سیدهاشمی اضافه کرد: اولین قدم در حوزه تحقق شعار مجموعه مدیریت شهری مبنی بر ساخت شهر هوشمند فراهم‌سازی زیرساخت‌های آن است، در طول دو سال گذشته این زیرساخت‌ها در حال تکمیل، تجهیز و توسعه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: مرکز مانیتورینگ ترافیک شهری راه‌اندازی شد و موضوع مذکور از دغدغه‌های اصلی کنونی شهر و زیرساخت‌ها در راستای کاهش ترافیک است.

وی با اشاره به اجرای طرح پارکینگ حاشیه‌ای جهت کاهش ترافیک گفت: هدف از اجرای این طرح نگاه مدیریتی به معضل ترافیک در شهر اردبیل است و شهرداری هیچ نگاه درآمدی به این موضوع ندارد و امیدوارم خبرنگاران با نگاه عدالتی و منطقی این موضوع را تحلیل و بررسی کنند.

کد خبر 678847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.