ترکیب احتمالی سپاهان برابر تراکتور

تیم فوتبال سپاهان در حالی لیگ را آغاز می‌کند که هواداران این تیم منتظر رونمایی از ستاره‌های جدید این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی خود در فصل جدید به مصاف یکی از مدعیان قهرمانی یعنی تراکتور خواهد رفت. تنها غایب سپاهان در این بازی کسی نیست جز امید نورافکن که به‌طور قطع نبودش در چهار هفته نخست به سپاهان ضربه خواهد زد، اما مورایس امیدوار است سایر نفرات این تیم به خوبی جای او را پر کنند.

مروری خواهیم داشت بر ترکیب احتمالی سپاهان در بازی با تراکتور.

آغاز با پیام پس از دو فصل

پیام نیازمند که یکی از سه کاپیتان سپاهان در فصل جاری خواهد بود، مطابق انتظار در چارچوب دروازه طلایی‌پوشان خواهد ایستاد. نیازمند آخرین بار دو فصل پیش از ابتدای لیگ در چارچوب دروازه سپاهان فصل را آغاز کرد، او فصل گذشته از هفته سوم دوباره به سپاهان پیوست و این فصل پس از قطعی شدن انتقالش به سپاهان از اول فصل با سپاهان کار را شروع می‌کند.

خط دفاعی که دست نخورد

یکی از موارد عجیب سپاهان در فصل نقل و انتقالات تقویت نشدن خط دفاعی به‌خصوص دفاع مرکزی بود. سپاهانی‌ها تنها برای عمق بخشیدن به اسکواد خود در بخش دفاعی هادی محمدی را از تراکتور جذب کردند، در حالی که به نظر می‌رسید این تیم برای بهتر شدن در بخش دفاعی نیاز به یک دفاع وسط تراز اول داشت. به این ترتیب به نظر می‌رسد خط دفاع سپاهان در بازی با تراکتور با محمد دانشگر و نیلسون جونیور در دفاع مرکزی و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور در دو سمت تشکیل می‌شود. البته یک احتمال قوی هم وجود دارد و آن بازی کردن سیاوش یزدانی به جای نیلسون جونیور در کنار محمد دانشگر است.

وزنه‌های جدید در میانه میدان

شاید بزرگترین خرید سپاهان در فصل نقل و انتقالات رضا اسدی بود، بازیکنی که هفت سال پیش در حالی که به تازگی از آکادمی باشگاه سپاهان به تیم اصلی راه پیدا کرده بود با کج‌سلیقگی عبدالله ویسی از لیست تیم کنار گذاشته شد. با این حال اسدی پس از هفت سال به سپاهان بازگشت تا از بازیکنان اصلی مورایس در میانه میدان باشد، اسدی به نظر در کنار محمد کریمی مرکز میدان را برای سپاهان اداره می‌کند و در دو سمت خط هافبک رضا شکاری، دیگر خرید خوب سپاهان و فرشاد احمدزاده که یکی از ستاره‌های فصل پیش سپاهان بود، بازوی حملات این تیم خواهند بود. آنچه به عنوان جدی‌ترین نقد به مورایس وارد است کمبود هافبک وسط در لیست بازیکنان سپاهان است، سپاهان که در خط هافبک مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی و جلال‌الدین علی‌محمدی را از دست داد، تنها رضا اسدی را به عنوان هافبک جذب کرد و از این لحاظ کاملاً با کمبود بازیکن روبه‌رو است.

شهریاری که احتمالاً دیگر تنها نیست

با خریدهایی که سپاهان در بخش تهاجمی انجام داد به نظر می‌رسد فصل جدید دیگر خبری از بازی با تک مهاجم نوک نخواهد بود و مورایس قصد دارد از مهاجمان بیشتری در ترکیب اصلی خود استفاده کند. شهریار مغانلو، کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر سه مهاجم تخصصی سپاهان هستند که در بهترین حالت دو نفر از آنها در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، با توجه به بازی‌های تدارکاتی به نظر می‌رسد شهریار مغانلو کمی جلوتر از کاوه رضایی بازی خواهد کرد و این دو، مهاجمان سپاهان برابر تراکتور باشند.

ترکیب احتمالی سپاهان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، رضا اسدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

کد خبر 678844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.