سفرهای استانی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است

استاندار اصفهان گفت: سفرهای ما در استانداری اصفهان، در راستای سفرهای ریاست جمهوری است و در واقع این ایده خوب باعث ارتباط مستقیم و مفید بین مردم و مسئولان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _چهارشنبه، هجدهم مردادماه_ در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: سفرهای ما در استانداری اصفهان، در راستای سفرهای ریاست جمهوری است و در واقع این ایده خوب باعث ارتباط مستقیم و مفید بین مردم و مسئولان شده است.

وی افزود: با همراهی مسئولان شهرستان و اصحاب رسانه، جلسه با شهرداران و مدیران شهری، بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان، کلنگ‌زنی تقاطع شهدای دانشجو، ارتباط مستقیم مردمی، جلسه با نخبگان و کارگروه رفع موانع تولید برگزار شد و موارد خوب و مهمی مصوب شد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: مهم‌ترین جلسه در این سفرها، جلسه شورای اداری است که در پایان هر سفر و با حضور مدیران و مسئولان مربوطه برگزار و مسائل مهم شهر به صورت تخصصی بررسی می‌شود.

وی گفت: شهرستان نجف‌آباد از دو بخش مرکزی و مهردشت تشکیل شده و مسافت این دو بخش بسیار زیاد است، به همین جهت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل این بخش به شهرستان است که در جلسات تخصصی در استان بررسی خواهد شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مجموع جلسات امروز بیش از ۵۰ مصوبه در زمینه‌های مختلف داشتیم که مسئولان مربوطه در استان تلاش و پیگیری‌های لازم را جهت تحقق سریع و باکیفیت آن انجام خواهند داد.

وی با اشاره به وضعیت بیکاری در شهرستان، تصریح کرد: نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی لیست شرکت‌ها و کارخانجاتی که نیاز به نیروی کار دارند را در اختیار ما قرار دادند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در این جلسه توانستیم برخی از مشکلاتی که گاهی بین ادارات به وجود می‌آید و باعث نارضایتی و سردرگمی مردم می‌شود را حل کنیم و تفاهم‌های خوبی داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از میزبانان برگزاری این برنامه، افزود: از حضور همه مسئولان، مدیران، نخبگان و عموم مردم در جلسات مختلف امروز کمال قدردانی را داریم و پیگیر مصوبات انجام شده در زمان مقرر هستیم.

کد خبر 678837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.