پاکت پیشنهاد هفتاد میلیون یورویی به پاکتا

باشگاه منچستر سیتی پیشنهادی برای جذب پاکتا ارسال کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه منچستر سیتی پیشنهادی به ارزش ۷۰ میلیون پوند برای پاکتا ستاره برزیلی باشگاه وستهم داده است.

منچستر سیتی صبح امروز پیشنهادی به ارزش ۷۰ میلیون پوند به وستهم داد تا شاید بتواند تیم لندنی را برای فروش ستاره برزیلی خود متقاعد کند.

پاکتا فصل گذشته باشگاه لئون را به مقصد لندن ترک کرد و به جمع چکش‌ها اضافه شد. وی موفق به انجام ۴۱ بازی برای باشگاه لندنی شد و عملکرد درخشانی در وستهم داشت. عملکرد درخشان وی باعث شد تا وی به لیست تیم ملی برزیل برای جام جهانی ۲۰۲۲ راه یابد.

هافبک برزیلی در جام جهانی نیز نمایش خوبی داشت و موفق به ثبت یک گل و یک پاس برای سلسائو در این رقابت‌ها شد. عملکرد بسیار خوب وی در وستهم و تیم ملی برزیل باعث شده تا مدیران باشگاه سیتی و پپ گواردیولا به جذب وی علاقه مند شوند.

سیتیزن‌ها تلاش‌های زیادی برای خرید پاکتا انجام داده‌اند، اما چکش‌ها علاقه‌ای به فروش ستاره خود ندارند و می‌خواهند پاکتا را در اردوی خود نگه دارند. پاکتا در لیگ کنفرانس فصل گذشته موفق به ثبت ۱ گل و ۴ پاس گل در ۱۱ بازی شد و توانست با تیم خود قهرمان اولین دوره لیگ کنفرانس شود. این اولین جام بین‌المللی باشگاه وستهم نیز بود.

پاکتا تا سال ۲۰۲۷ با چکش‌ها قرارداد دارد و به همین دلیل مدیران باشگاه لندنی علاقه‌ای به فروش این بازیکن ندارند. مشتری اصلی این ستاره برزیلی باشگاه منچستر سیتی است. سیتیزن ها برای خرید پاکتا تنها یک مانع روبروی خود دارند و آن هم راضی کردن مدیران وستهم است. هافبک برزیلی برای پیوستن به سیتی آماده است اما آبی‌های منچستر باید تیم رقیب خود در جزیره را راضی به این انتقال کنند.

آخرین پیشنهاد منچستر سیتی برای جذب پاکتا ۷۰ میلیون یورو بوده است و احتمال دارد که این پیشنهاد بتواند رضایت مدیران وستهم را جلب کند.

کد خبر 678822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    ليگ كنفرانس دومين دوره وستهم قهرمان شد و دوره اول رم قهرمان شد، اين اولين قهرماني بين المللي وستهم نبود،وستهم قهرمان جام برندگان جام اورپا هم شد و همينطور در سال ٢٠٠٠ قهرمان جام اينتر توتو اروپا هم شد،