صنعت نفت آبادان - استقلال / نکونام با دست‌ خالی مقابل شاگردان ویسی

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ در هفته اول لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم تختی آبادان مقابل یکدیگر به میدان می‌روند که قضاوت این دیدار برعهده موعود بنیادی‌فر است.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال

ورزشگاه: تختی آبادان

داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدرضا منصوری، قهرمان نجفی، میثم حیدری

ناظر: ایرج نظری

نتیجه آخرین دیدار: استقلال ۱ _ صنعت نفت آبادان ۱

تیم فوتبال استقلال فصل گذشته با کسب ۱۸ پیروزی، ۸ مساوی، ۴ شکست و ۶۲ امتیاز کار خود را با مقام سومی در لیگ برتر فوتبال به پایان رساند. مدیران این تیم در نخستین اقدام پس از پایان لیگ جواد نکونام را به عنوان سرمربی استقلال معرفی کردند، اما با توجه به مشکلات مدیریتی که از قبل وجود داشت، در فصل نقل و انتقالات خواسته‌های نکونام برآورده نشد تا شاهد بحران در این تیم باشیم. آبی‌های پایتخت به شکلی در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشتند که سرمربی تیم مجبور شد بازیکنی را که قرارداد خود را فسخ کرده بود، دوباره به تیم برگرداند.

استقلال بدون اسپانسر در فصل جدید!

اکثر تیم‌ها از کیت خود برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رونمایی کردند، اما استقلال در حالی که یک روز به شروع نخستین بازی خود دارد، از کیت فصل جدیدش رونمایی نکرد تا مشخص شود این تیم هنوز اسپانسری هم ندارد.

دست خالی جواد نکونام برابر صنعت نفت آبادان

یکی دیگر از مشکلاتی که جواد نکونام در بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان با آن مواجه است، قرارداد بازیکنان جدید همچون مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، آریا برزگر، ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند است که ثبت نشده است و به احتمال فراوان این بازیکنان شرایط بازی در هفته اول لیگ را در حال حاضر از دست خواهند داد. نکته جالب در خصوص سفر کاروان استقلال به آبادان، غیبت منتظر محمد، سعید مهری همچنین محمدرضا خالدآبادی در این سفر است تا به این ترتیب سینا سعیدی‌فر، دیگر گلر رده سنی امید آبی‌ها، شاگردان نکونام را همراهی کند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فصل گذشته را با ۵ پیروزی، ۱۰ مساوی، ۱۵ شکست، ۲۵ امتیاز و جایگاه چهاردهمی جدول به پایان رساند. عبدالله ویسی که در اواخر لیگ بیست‌ودوم به عنوان سرمربی نفت آبادان مشغول به کار شد و با کسب نتایج عالی تیم را در لیگ برتر فوتبال نگه داشت، برای فصل جدید این رقابت‌ها هم قرار داد خود را با آبادانی‌ها تمدید کرد و بازیکنان مدنظر خود را از جمله بازیکنان عراقی را به تیم آورد.

حمایت مدیران صنعت نفت آبادان از تیم فوتبال

طالب ریکانی و فاخر تهامی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بودند که مصدومیتشان برطرف شده است و می‌توانند تیم خود را مقابل استقلال همراهی کنند.

مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان با جذب نفرات عبدالله ویسی و تغییرات اساسی که در تیم به وجود آوردند، نشان دادند برای فصل جدید می‌خواهند نتایج خوبی کسب کنند و در ادامه حمایت و افزایش روحیه بازیکنان خود در نخستین بازی مقابل استقلال تهران تصمیم به شارژ مالی آن‌ها گرفتند.

کد خبر 678731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.