مهدی تارتار باز هم صاحب یکی از پیرترین تیم‌های لیگ برتر!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با میانگین‌ سنی ۲۶.۸ چهارمین تیم مسن فصل بیست‌وسوم لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز به‌طور رسمی آغاز می‌شود و در بندرانزلی، ملوان با کادر فنی جدید خود میزبان ذوب‌آهن اصفهان است؛ تا همین چند ماه قبل مهدی تارتار برای موفقیت سبزپوشان می‌جنگید، اما از امروز باید به‌عنوان سرمربی ملوان، قوهای سپید خزری را به ساحل امن آرامش برساند.

مهدی تارتار که همواره سعی کرده است از ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان استفاده کند، همچون فصول گذشته یک تیمی را بسته است که جزو مسن‌ترین‌های لیگ به‌شمار می‌رود و این مسئله می‌تواند برای ملوانی‌ها با توجه به شرایطی که دارند تهدیدآمیز باشد. میانگین سنی ملوان بندرانزلی ۲۶.۸ است که آن‌ها را به چهارمین تیم مسن و پیر فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تبدیل کرده است. البته ملوان فصل گذشته هم با مازیار زارع میانگین سنی ۲۶.۵ را ثبت کرده بود، اما صاحب دومین تیم جوان لیگ بود که در فصلی که ترکیب اکثر تیم‌ها جوان شده است، وضعیت ملوان زمین تا آسمان متفاوت شده است.

مهدی تارتار باز هم صاحب یکی از پیرترین تیم‌های لیگ برتر!

حامد نورمحمدی، بازیکن سابق تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، مس رفسنجان، نفت مسجدسلیمان و پارس‌جنوبی جم که سال‌ها با مهدی تارتار سابقه همکاری دارد، با ۳۷ سال، مسن‌ترین بازیکن قوهای سپید خزری همچنین در کنار رامتین سلیمان‌زاده و کریم اسلامی، دومین بازیکن مسن فصل جاری به‌شمار می‌رود. ضمن اینکه علاوه‌بر نورمحمدی، ملوان هفت بازیکن بالای ۳۰ سال دیگر هم دارد که باعث ثبت این میانگین بالا شده است.

باید دید مهدی تارتار که همواره از بازیکنان شناخته‌شده خودش در تیم‌های مختلف استفاده می‌کند، در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر و تجربه‌ای کاملاً جدید و متفاوت در قامت سرمربی‌گری ملوان بندرانزلی می‌تواند آن‌ها را به یک تیم سرسخت همچون گذشته تبدیل کند یا میانگین سنی نسبتاً بالای انزلی‌چی‌ها باعث خواهد شد سبک بازی، روند فعالیت و تعداد مصدومانشان در طول فصل آن‌ها را آزار دهد.

کد خبر 678682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.