چاره‌ای جز واگذاری امتیاز ون پارس نداریم

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان اصفهان گفت: بر سر دوراهی دشواری قرار گرفته‌ایم؛ برخلاف میل باطنی خود چاره ای جز واگذاری این تیم نداریم چون آینده بازیکنان و جوانان اهمیت دارد. برای مسابقات لیگ فوتبال پیگیر حضور بانوان هستیم و به محض اعلام مبادی ذی‌ربط شرایط مناسب حضور آن‌ها در ورزشگاه را فراهم خواهیم کرد.

جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط اعزام یگانه کرمانی به مسابقات هانگژو اظهار کرد: در خصوص یگانه کرمانی باید بگویم بیش از چند هفته است که از طریق وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون بدمینتون پیگیر وضعیت ایشان هستیم و طبق آخرین اخباری که دارم روزهای گذشته با دبیر کمیته المپیک هماهنگ شد که کرمانی به هانگژو برود و این یک مژده برای ورزش باصلابت بانوان است.

وی در تشریح وضعیت واگذاری امتیاز تیم فوتبال ون پارس گفت: پیرامون تیم فوتبال ون پارس هم پیش از این گفتم که تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم سهمیه یا تیمی از اصفهان خارج شود؛ ما متولی ورزش استان هستیم و باید از حقوق ورزش استان دفاع کنیم؛ اما باید بگویم که متولی ورزش استان اداره کل ورزش‌وجوانان است اما هیئت فوتبال استان متولی فوتبال اصفهان به‌شمار می‌رود و متأسفانه این هیئت موافقت کرده است؛ اگر نمی‌خواستیم از حقوق اصفهان دفاع کنیم چند ماه مکاتبه نمی‌کردیم.

تعلل در تصمیم‌گیری باعث سوخت سهمیه می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت: در رابطه با فوتبال ساحلی فرش‌حداد هم همین قدر پیگیری کردیم و یکی از دستاوردهای من در ورزش استان باشگاه تأمین است که در آینده این مجموعه عظیم با پتانسیل خود، خدمت بسیاری به ورزش اصفهان خواهد کرد.

محمدی با بیان واگذاری امتیاز ون پارس خاطرنشان کرد: برای ون پارس هم همین نیت را داشتیم و به‌طور جدی پیگیری کردیم و سازمان لیگ، هیئت استان و وزارت ورزش موافقت کرده‌اند و از سوی دیگر در اصفهان مشتری وجود نداشت و مجموعه مالی این تیم گفته است توان تیم‌داری ندارد؛ در حال حاضر بر سر دو راهی ماندن سبب می‌شود این سهمیه بسوزد و متأسفانه داخل اصفهان این تیم مشتری ندارد.

وی افزود: از سوی دیگر باشگاه به بازیکنان فصل پیش خود بدهی دارد و آن‌ها نیز به دنبال آینده ورزشی خود هستند؛ در واقع بر سر دوراهی دشواری قرار گرفته‌ایم؛ برخلاف میل باطنی خود چاره‌ای جز واگذاری این تیم نداریم، چون آینده بازیکنان و جوانان اهمیت دارد.

پس از صدور پروتکل‌های لازم؛ زیرساخت‌ها فراهم می‌شود

مدیرکل ورزش‌وجوانان اصفهان در تشریح شرایط حضور بانوان در ورزشگاه تصریح کرد: حضور بانوان در ورزشگاه دو سازوکار ملی و استانی دارد؛ در سازوکار ملی موارد ذی‌ربط به ما ابلاغ می‌شود تا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود؛ سه ماه گذشته در مسابقات هندبال آسیا با پیگیری‌های جدی و مساعدت مسئولان عالی‌رتبه استان و شورای تأمین مجوز حضور بانوان خبرنگار و تماشاگر صادر شد و بدون حاشیه هم به پایان رسید.

وی افزود: برای مسابقات لیگ فوتبال پیگیر حضور بانوان هستیم و به محض اعلام مبادی ذی‌ربط شرایط مناسب حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها را فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 678651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.