مدیران ارتباط و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها را رصد کنند

استاندار کرمانشاه گفت: همه باید تعامل با فضای رسانه را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهیم، این یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها است که به‌خوبی از فضای رسانه استفاده کنند و به‌طور جدی با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی در شورای اداری استان کرمانشاه که هم‌زمان با روز خبرنگار با حضور تمام اعضا تشکیل شد، با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در جامعه و تعامل مدیران با رسانه‌ها اظهار کرد: لازم است در شورای اداری استان چند نکته را یادآوری کنم و امیدوارم این نکات به صورت جدی مورد توجه مدیران استان قرار گیرد تا نتیجه بهتری از تعامل با رسانه‌ها به دست بیاید.

وی افزود: توقع من از همه مدیران این است که فضای رسانه را جدی بگیرند و هر روز این تعامل را اثرگذارتر کنند، چراکه همه می‌دانیم فضای رسانه در کنار اثرات مثبت و خوب می‌تواند اثرات منفی و مخرب نیز بر فعالیت‌ها و افکار عمومی مردم بگذارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران باید ارتباط و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها را رصد و ارزیابی کنند، خاطرنشان کرد: همگی باید تعامل با فضای رسانه را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهیم و این یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها است که به خوبی از فضای رسانه استفاده کنند و به‌طور جدی با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.

صحرایی اضافه کرد: چنانچه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای همه ما قطعی، فوری و بدون هرگونه مماشات معرفی می‌کنند، جلوه بزرگی از آن تعامل با فضای رسانه است.

وی تصریح کرد: لازم است در فضای رسانه‌ای کشور به دنبال حقیقت، آسیب‌شناسی، شناخت بهتر مسائل و تحلیل و ارزیابی آن‌ها باشیم، خروجی این تلاش، انگیزه و تحرک ایجاد کند و این وظیفه‌ای است که در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برای همه ما مقرر فرمودند و در آنجا تاکید می‌کنند که امروز مهم‌ترین تلاش شما دمیدن روح امیدواری در جامعه است.

استاندار کرمانشاه گفت: پرداخت مطالبات رسانه‌ها از دستگاه‌های مختلف موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، در این وضعیت اقتصادی طبیعی است که دستگاه‌های دولتی باید مطالبات را به موقع پرداخت کنند تا رسانه‌ها فرصت رشد و تداوم فعالیت داشته باشند؛ قابل قبول نیست که یک سازمان توانمند در استان بیش از یک سال است که مطالبات رسانه‌ها را پرداخت نکرده است.

صحرایی افزود: رعایت قانون در تعامل با رسانه‌ها از جمله ارائه آگهی‌ها است که باید بر اساس قانون باشد و روال قانونی در آن لحاظ شود. روابط‌عمومی ادارات و مدیران باید مبنای قانونی را مدنظر قرار دهند و بر اساس آن عمل کنند.

کد خبر 678649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.