کارگران و کارفرمایان، ایثارگران جبهه اقتصادی هستند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان گفت: کارگران و کارفرمایان به عنوان دو بال اقتصادی کشور، ایثارگران امروز جبهه اقتصادی هستند و باید مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن اربابی امروز _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در جلسه هماهنگی کنگره شهدای کارگری اظهار کرد: دشمن درصدد است با تبلیغات سو، ناامیدی را در جامعه رواج دهد و خون شهدا را کمرنگ و راه آن‌ها را بدون هدف جلوه دهد.

وی افزود: دشمن می‌خواهد ایمان و امید را از جامعه کاسته و اثر خون شهدا را کمرنگ کند، بنابراین مسئولان باید خانواده شهدا را مورد تکریم قرار دهند تا اینگونه توطئه دشمن را خنثی کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا ایمان و امید را در دل مردم جامعه زنده نگه می‌دارد، زندگینامه و خاطرات شهدا مردم را با اهداف آن‌ها آشنا می‌کند و مردم پی به افکار شهدا و راهشان می‌برند. کنگره ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان، شهدایی که درس پایداری و مقاومت را به ما یاد دادند، به ما می‌آموزد تا همیشه رهرو آن‌ها و ولایت فقیه باقی بمانیم.

وی با اشاره به تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن تاکید کرد: کارگران و کارفرمایان به عنوان دو بال اقتصادی کشور ایثارگران امروز جبهه اقتصادی هستند و باید مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.

اربابی سوژه‌یابی در کنگره‌های قبلی را در جهت معرفی بهتر ظرفیت‌های کاشان ضروری دانست و افزود: خاطره‌گویی خانواده شهدا و بیان موضوعات و سوژه‌هایی که در خانواده‌های شهدا اتفاق افتاده از جمله اعزام به جبهه، مدت زمان و موضوعات خاصی که در این حوزه بوده همه می‌تواند راهگشای مسئولان امروز باشد تا هدف و راه شهدا را گم نکنند.

وی خاطرنشان کرد: دست‌نوشته، خاطره‌گویی و مستندسازی از خانواده‌های شهدا می‌تواند به صورت نقشه راهی مکتوب باشد تا بیان بهتری برای ظرفیت‌های کاشان انجام شود.

کد خبر 678609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.