از نان و سبزی تا پوشک نوزاد با تخفیف‌های باورنکردنی دیجی جت

در دنیایی که اینترنت حرف اول را می‌زند، وجود فروشگاه‌ها و مجموعه‌های آنلاین برای خرید و فروش محصولات خیلی دور از تصور نبود. امروزه شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف محصولات متنوع را با یکدیگر از لحاظ قیمت، کیفیت و… مقایسه کنید.

همچنین بدون نیاز به حضور در شلوغی شهر، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و منتظر باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد. یکی از فروشگاه‌هایی که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته‌است، دیجی کالا می‌باشد. بعد از مشاهده استقبال بی‌نظیر مردم، دیجی کالا جت نیز راه‌اندازی شد که در ادامه قصد داریم به معرفی این زیرمجموعه از دیجی‌کالا و مزایای آن بپردازیم.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت در واقع یکی از پلتفرم‌هایی است که به عنوان زیرمجموعه‌ای از دیجی کالا فعالیت خود را آغاز کرد. اگرچه دیجی کالا از سال ۹۷ محصولات سوپرمارکتی را به مجموعه خود اضافه کرده‌است، اما دیجی کالا جت پلتفرمی جدید و نوظهور است.

امروزه شهرهای تهران و کرج می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند و به تازگی در مشهد نیز به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده‌است. در صورت موفقیت این آزمایش در شهر مشهد، به لیست شهرهای این اپلیکیشن شهرهای بزرگ دیگری مثل اصفهان، شیراز، قم و… اضافه می‌شود.

ویژگی اصلی دیجی کالا جت، سرعت بالای آن در ارسال مایحتاج روزانه می‌باشد. در واقع افراد بدون نیاز به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها برای خریدهای روزانه، می‌توانند به دیجی کالا جت مراجعه کنند تا از نزدیک‌ترین سوپرمارکت، سفارشات شما را به دستتان برساند.

درست است که دیجی کالا جت به عنوان زیرمجموعه‌ی دیجی کالا فعالیت می‌کند، اما برای این مجموعه سایتی جداگانه راه‌اندازی شده‌است. با این کار از تعداد نفرات آنلاین در سایت دیجی کالا کاسته می‌شود و با خلوتی سایت، مردم خریدی راحت‌تری خواهند داشت.

دیجی کالا جت در ابتدا تنها پلتفرمی برای سفارش محصولات سوپرمارکتی از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها بود، اما به مرور به امکانات و خدمات خود اضافه کرد. تا جایی که امروزه می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا جت، از رستوران‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، قنادی‌ها، کافه‌ها، پروتئینی و… کالای مورد نظرتان را سفارش دهید. البته همچنان قانون ارسال سریع برای این فروشگاه‌ها و مراکز جدید صدق می‌کند و محصول شما توسط پیک دیجی اکسپرس به دستتان می‌رسد.

مزایای خرید از دیجی کالا جت

در سال‌های اخیر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوتی در حوزه فروش محصولات سوپرمارکتی با تخفیف، به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اما در این میان، دیجی کالا جت یکی از سایت‌هایی است که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های مثبت و مزایای این مجموعه و علت محبوب شدن آن می‌پردازیم.

از نان و سبزی تا پوشک نوزاد با تخفیف‌های باورنکردنی دیجی جت

۱. ارسال رایگان

تقریباً تمام فروشگاه‌های آنلاین و مجازی که می‌شناسیم و از آنها خرید کرده‌ایم، برای ارسال محصولات هزینه‌ای را تحت عنوان هزینه ارسال دریافت می‌کنند. ارسال به صورت کاملاً رایگان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مجموعه می‌باشد.

این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران فقط هزینه‌ی مایحتاجی که سفارش داده‌اند را بپردازند و هزینه‌ی بابت پیک ندهند که قطعاً این موضوع باعث افزایش رضایت کاربران می‌شود.

۲. سرعت بالا در ارسال

دیجی کالا جت رقبای بسیاری دارد که در حیطه فروش محصولات سوپرمارکتی به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. اما یکی از ویژگی‌هایی که باعث برتر بودن این پلتفرم نسبت به سایرین شده، ارسال سریع سفارشات می‌باشد. سرعت ارسال در این حوزه مطمئناً از مواردی است که در جذب مشتری جدید و افزایش رضایت مشتریان قدیمی کمک بسزایی می‌کند.

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که گاهی عجله دارید و خیلی فوری به یک ماده‌غذایی یا یک محصول سوپرمارکتی نیاز دارید. در این زمان دیجی کالا جت به کمک افراد می‌آید و با ارسال سریع و کمتر از نیم ساعته، به شما کمک خواهد کرد. تمام سفارشات نیم ساعت و در شرایط خاص تا ۴۵ دقیقه به دست شما می‌رسد. این مجموعه برای این کار به جای استفاده از پیک‌های موتوری عادی از سرویس دیجی اکسپرس استفاده کرده‌است.

۳. ارائه تخفیف

ارائه تخفیف همواره برای مشتریان جذاب و هیجان‌انگیز است و آنان را به خرید از یک مجموعه ترغیب می‌کند. دیجی کالا جت نیز برای جذب مشتری جدید و افزایش رضایت مشتریان قدیمی، همه روزه برای برخی از محصولات خود تخفیف‌هایی در نظر می‌گیرد. این تخفیف‌ها گاهی به صورت درصدی است، گاهی به صورت قرعه‌کشی و… و هرچقدر تخفیف‌ها خلاقانه‌تر باشد، فروش این مجموعه نیز بیشتر خواهد بود.

برای دریافت این تخفیف‌ها می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا جت ثبت نام کنید تا به کدهای تخفیفی که روی محصولات موجود در این سایت قرار می‌گیرد، دسترسی داشته‌باشید. علاوه‌بر آن با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید به صورت کاملاً رایگان از این کدهای تخفیف استفاده کنید. برای این کار کافی است عبارت‌هایی مثل تخفیف های دیجی کالا جت را در سایت جست‌وجو کنید تا لیست تخفیف‌های این مجموعه به شما نشان داده‌شود.

۴. تنوع اجناس در دیجی جت

وقتی شما برای خرید به یک فروشگاه یا سوپرمارکتِ حضوری مراجعه می‌کنید، تنها انتخاب‌های شما از میان اجناس همان فروشگاه است. حتی گاهی ممکن است محصول مورد نظر شما در آن مجموعه موجود نباشد و مجبور شوید یا محصولی را جایگزین کنید یا به فروشگاه دیگری مراجعه کنید.

دیجی کالا جت با تنوع بالای محصولات این مشکل را برطرف کرده‌است. امروزه شما با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن آن می‌توانید انواع متفاوتی از کالاها را با برندها، قیمت‌ها و کیفیت متفاوت مشاهده کنید. بعد از مقایسه این موارد می‌توانید در نهایت بهترین کالا را به سبد خریدتان اضافه کنید.

۵. سوپرمارکت‌های اختصاصی

شما با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا جت، علاوه‌بر مشاهده فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های اطراف خودتان، سوپرمارکت‌های اختصاصی دیجی کالا جت را نیز مشاهده می‌کنید. این سوپرمارکت‌ها در واقع نوعی انبار برای دیجی کالا جت می‌باشد و در صورتیکه از این سوپرمارکت‌ها کالای مورد نظرتان را سفارش دهید، مدت زمان ارسال کمتر می‌شود.

گفتیم در حالت معمول و روتین تا نیم ساعت سفارش شما به دستتان می‌رسد اما با ثبت سفارش در این فروشگاه‌ها مدت زمان ارسال محصولات انتخابی شما به کمتر از نیم ساعت کاهش می‌یابد.

۶. پشتیبانی مناسب

یکی از مواردی که در جذب مشتری و افزایش میزان رضایت آنها تاثیر بسزایی دارد، وجود تیم پشتیبانی خوش برخورد و صبور است. تیم پشتیبانی مجموعه دیجی کالا جت نیز از افراد بسیار صبور و خوش برخوردی تشکیل شده‌است.

شما می‌توانید به راحتی تمام سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را به پشتیبانان این مجموعه انتقال دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنند یا به سوالات شما پاسخ دهند. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، یکی دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه می‌باشد.

ویژگی‌های دیگری مثل قابلیت مرجوع‌کردن محصول (در صورت مورددار بودن)، اقتصادی بودن و… نیز باعث شده تا این پلتفرم مورد استقبال جامعه قرار بگیرد و طرفداران زیادی داشته‌باشد.

از نان و سبزی تا پوشک نوزاد با تخفیف‌های باورنکردنی دیجی جت

جمع بندی

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شاهد تورم و بالا رفتن قیمت‌ها هستیم، خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خوب و به‌صرفه بسیار حائز اهمیت است. انتخاب فروشگاه درست به شما کمک می‌کند تا خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با دیجی کالا جت بیشتر آشنا کنیم و مزایای استفاده از آن را با شما در میان بگذاریم.

کد خبر 678604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.