۲۹ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر یزد اضافه می‌شود

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری یزد گفت: در راستای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی یزد، ۹۵ ون و ۲۹ اتوبوس پیش‌خرید شده که بخشی از آن تحویل سازمان حمل‌ونقل شهرداری یزد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرسول طهماسبی امروز – سه‌شنبه هفدهم مردادماه– در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد با اشاره به اینکه معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری یزد وظایف گسترده‌ای بر عهده دارد، اظهار کرد: زیرمجموعه این معاونت دو سازمان بسیار مهم شهرداری یزد تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این سازمان‌ها، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر است، افزود: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر از اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و بار و مسافر تشکیل شده که پیش از این سه سازمان مستقل بودند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری یزد دومین سازمان زیرمجموعه این معاونت را سازمان عمران و بازآفرینی شهری اعلام و خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه مدیریت مهندسی ایمنی و ترافیک، مدیریت فنی و عمرانی و مدیریت بهسازی و تعمیر و نگهداری در این معاونت مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد در گذشته دارای تعداد زیادی اتوبوس بوده که به دلیل گذشت زمان، استهلاک و افزایش تقاضا اتوبوس‌ها محدودتر شده است.

طهماسبی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی یزد صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امسال برای این سازمان ۹۵ ون و ۲۹ اتوبوس را به جهت تقویت ناوگان حمل‌ونقل مسافر شهرداری یزد پیش‌خرید کردیم که نقش مهمی در توسعه این ناوگان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از این دستگاه‌ها تاکنون تحویل شده و در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته و به شهروندان خدمات ارائه می‌کند. مقدماتی نیز برای خرید تاکسی و نوسازی بخشی از این ناوگان در شهر یزد انجام شده که مجموع این اقدامات می‌تواند شرایط و وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر یزد را بهتر کند.

کد خبر 678599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.