کشف ۲۳ کیلوگرم مواد افیونی در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، حین کنترل تردد خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و جهت بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی تخصصی از این خودرو پرداختند و در بازرسی انجام شده، ۲۳ کیلو ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه وانت نیسان توقیف، متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس به صورت شبانه روز در سطح محورهای مواصلاتی استان حضور فعال دارند و با افرادی که بخواهند جهت رسیدن به اهداف شوم خود، امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 678577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.