عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ مردادماه

در این بسته خبری از انتقال دست‌فروشان کرج به بازارچه‌ها تا انجام بیش از ۱۹۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر زاهدان و ابهام در طرح رایگان شدن حمل‌ونقل عمومی مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انتقال دست‌فروشان کرج به بازارچه‌ها کلید خورد

مهرداد کیانی، شهردار کرج اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی ساخت روز بازارهای جدید برای ساماندهی دست‌فروشان و جمع‌آوری آنها از پیاده روهای این کلانشهر در دستور قرار گرفته است.

انفجار گاز شهری در سهرابیه کرج سه مصدوم داشت

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: انفجار گاز شهری در منطقه سهرابیه کرج سبب مصدومیت سه نفر شد.

هیئت رئیسه سومین سال ششمین شورای اسلامی شهر سمنان انتخاب شدند

انتخابات سومین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان روز سه شنبه برگزار شد و بر اساس نتیجه این انتخابات، خراسانیان به عنوان رئیس رأی اعضا را کسب کرد و مجید نظری به عنوان نایب رئیس، رضا صباغیان به عنوان خزانه‌دار و حسین موسوی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

هشدار به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در تهران

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز در گلاب‌دره و خاک سفید هشدار داد و گفت: نیاز به همکاری بین دستگاه‌ها وجود دارد تا از ساخت وسازهای غیرمجاز قبل از ساخت جلوگیری شود

۱۹۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر زاهدان انجام شد

محمدامیر براهویی، شهردار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۹۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر زاهدان انجام شده که این اقدام در توسعه فضای سبز اثرگذار است.

طرح رایگان شدن حمل‌ونقل عمومی مشهد در ابهام است

موسی‌الرضا حاجی بگلو، رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: طرح رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای نخستین بار در کشور در شورای اسلامی شهر مشهد تصویب شد که کمیته انطباق مصوبات، آن را مبهم دانسته است.

لزوم خریداری تجهیزات آواربرداری برای آتش‌نشانی تهران

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بر لزوم خریداری تجهیزات آواربرداری برای آتش نشانی شهر تهران تأکید کرد.

انتقاد سازنده رسانه‌ها کلید توسعه شهر است

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده رسانه‌ها کلید توسعه شهر است، گفت: تحلیل و انتقادهای سازنده رسانه‌ای موجب اعتماد و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

ساماندهی قایق‌های مستقر در بندرانزلی

شعبان جعفری، رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی اظهار کرد: ذات بندر انزلی گردشگری دریایی است که استفاده از تالاب را نیز در این حوزه می‌توان لحاظ کرد و برای توسعه آن باید الزامات و زیرساخت‌های گردشگری دریایی فراهم شود.

کد خبر 678567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.