تاثیر عمیق نمایشگاه فصل شیدایی بر نوجوانان و جوانان همدانی

شهردار همدان با اشاره به تاثیرگذاری عمیق برگزاری نمایشگاه فصل شیدایی و کنگره هشت هزار شهید استان همدان، گفت: به منظور آماده‌سازی و زیباسازی شهر در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی مسئولیت داریم که باید تمام و کمال آن را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود حسینی امروز_ سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فصل شیدایی که با حضور سردار فرجی مشاور فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) همدان و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه فصل شیدایی رویدادی مهم و لازم از لحاظ تأثیر گذاری بر نوجوانان و جوانان است و شهرداری همدان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان و نمایشگاه فصل شیدایی، فعالیت‌ها و وظایفی را در کمیته فضاسازی تدارک دیده که در حال اجرا است.

وی با اشاره به برنامه‌های مهم کنونی شهرداری همدان، افزود: ثبت جهانی هگمتانه، اربعین و کنگره هشت هزار شهید استان از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری همدان است و تلاش داریم با فضاسازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کارهای متمایزی را اجرا کنیم.

شهردار همدان با بیان اینکه اقدامات مربوط به آذین‌بندی مسیر اربعین از فرودگاه، پل غدیر، آیت الله نجفی و ارتش آغاز شده است، خاطرنشان کرد: قرار است ۱۲۰ عدد قاب عکس از شهدای همدان میان تیرهای برق نصب شود، در این راستا تمام ظرفیت‌های پایه بنرها و بیلبوردها را برای برنامه‌های ارزشی در سطح شهر پای کار آورده‌ایم.

حسینی با تاکید بر اینکه ورود مدیران مناطق چهارگانه برای فضاسازی ویژه شهر همدان مورد تاکید است، ادامه داد: تمهیدات لازم برای نصب طاق نصرت در ورودی نمایشگاه، تولید محتوا توسط کمیته‌های مختلف برای چاپ ۴۰ بنر و بیلبورد به مساحت ۴۸۰ مترمربع و چاپ چهل هزار بلیت رایگان و ۳۵ هزار پوستر برای بازدیدکنندگان اندیشیده شده است.

وی گفت: بخش‌های مختلف شهرداری همدان به ویژه اتوبوسرانی و آتش نشانی از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان برخوردار است.

شهردار همدان با اشاره به تأثیرگذاری عمیق برگزاری نمایشگاه فصل شیدایی و کنگره هشت هزار شهید استان همدان، اضافه کرد: به منظور آماده‌سازی و زیباسازی شهر در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی مسئولیت داریم که باید تمام و کمال آن را انجام دهیم.

بهره‌گیری از فضاهای شهری در ارتباط میان جامعه و شهدا

مهدی فرجی، دبیر کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: از خدمات شهرداری همدان در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی تقدیر می‌کنم.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه فصل شیدایی برنامه‌های مختلف نمایشی، فرهنگی و نظامی توسط گروه‌های مختلف اجرا می‌شود و هر شب پنج تا هفت هزار نفر از سراسر استان می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

دبیر کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه فصل شیدایی از برنامه‌های کنگره هزار شهید استان است، گفت: فروش بلیت این نمایشگاه به طور رایگان از طریق سامانه‌ها، پایگاه‌های بسیج و دستگاه‌های اجرایی مرتبط آغاز شده است.

فرجی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی خلاقانه و جذاب در راستای جذب مخاطبان هدف به ویژه نوجوانان و جوانان است، افزود: نصب المان شهدا در معابر، آذین‌بندی و فضاسازی ویژه و تولید محتوا و بهره‌گیری از فضاهای شهری در ایجاد ارتباط میان جامعه و شهدا تأثیر خوبی دارد.

کد خبر 678557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.