پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی کردستان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: طی دو سال گذشته حدود ٧٢ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل استان به فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مهرزاد امروز _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: به منظور حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و گردشگری، اعطای تسهیلات از محل اعتبارات بند (الف) تبصره ١٨ به ۱۶۳ طرح به مبلغ ٢٠١ میلیارد تومان طی دو سال گذشته در استان کردستان به تصویب رسیده است.

وی افزود: از این مبلغ تاکنون حدود ٧٢ میلیارد تومان توسط بانک‌های گردشگری، آینده، توسعه تعاون و کارآفرینی امید استان کردستان به فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه ٨٥ طرح در دست اجرا نیز در انتظار دریافت تسهیلات بانکی است، خاطرنشان کرد: جلسات مکرر با بانک‌های عامل به منظور انجام پیگیری‌های لازم در حال برگزاری است تا در اسرع وقت پرونده اعطای تسهیلات به این طرح‌ها به مرحله اجرا و پرداخت برسد.

مهرزاد گفت: امیدواریم با درایت و حسن همکاری اعضای کمیته استانی تبصره ١٨ و مدیران عامل بانک‌ها، این منابع هرچه سریع‌تر جذب و زمینه برای حمایت از ایجاد اشتغال و روند رو به رشد رونق گردشگری در سالی که به نام «مهار تورم، رشد تولید» مزین شده است، فراهم شود.

کد خبر 678523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.