تجهیزات آواربرداری برای آتش‌نشانی پایتخت خریداری شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: امکانات در شهر تهران به سمت اطفای حریق بیشتر سوق پیدا کرده است و برای آواربرداری نیاز به کمک داریم، لازم است متولی در این حوزه معرفی و تجهیزات آواربرداری برای آتش‌نشانی پایتخت خریداری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله محمدی امروز_ سه‌شنبه هفدهم‌مردادماه_ در یکصدوشصت‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات حادثه ریزش ساختمان در محدوده خلازیر که منجر به شهادت دو تن از نیروهای انتظامی و دو نفر از نیروهای شهرداری پایتخت شد، اظهار کرد: عملیات مذکور با حضور ۱۸۶ نفر از نیروها و ۱۵ ایستگاه با تمام امکانات پس از ۲۵ ساعت، ساعت ۱۳:۰۰ روز گذشته به پایان رسید.

وی افزود: شاهد رخ دادن انفجار در محدوده جوانمرد قصاب در منطقه ۱۹ پایتخت بودیم، در حادثه ۱۳ نفر نجات پیدا کردند و یک نفر در بیمارستان فوت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امکانات در شهر تهران به سمت اطفای حریق بیشتر سوق پیدا کرده است و برای آواربرداری نیاز به کمک داریم، لازم است متولی در این حوزه معرفی و تجهیزات آواربرداری برای آتش‌نشانی پایتخت خریداری شود.

کد خبر 678519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.