نادری: مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع به آمادگی بهتر ما کمک می‎‌کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: با توجه به ظرفیتی که داشتیم، هشت بازیکن برای نخستین بار به رقابت‌های بین‌المللی اعزام شدند که نتایج راضی‌کننده بوده است. پس از چندین سال تعدادی بازیکن جوان به مسابقات بین‌المللی اعزام شدند که این اتفاق موجب شور و نشاط بین ورزشکاران شده است.

علی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با رقابت‌های کشورهای مشترک‌المنافع فوتبال ساحلی اظهار کرد: کشور بلاروس میزبان یک تورنمنت هشت جانبه با حضور هشت تیم در دو گروه است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه B با تیم‌های آذربایجان، امارات و بلاروس هم‌گروه است. زمانی که این رقابت‌ها اعلام شد، قرار نبود ما در آن حضور داشته باشیم، اما در لحظات آخر شرایط فراهم شد تا اعزام شویم.

وی افزود: ترجیح دادم برای تورنمنت بلاروس به بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی استراحت دهم و از جوانانی که در لیگ برتر فوتبال ساحلی عملکرد خوبی داشتند، استفاده کنم تا یک محک جدی بخورند و با مسابقات بین‌المللی آشنا شوند زیرا این رقابت‌ها با لیگ داخلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه آذربایجان و امارات را در مرحله گروهی شکست دادیم، تصریح کرد: روز گذشته برای صعود به عنوان سرگروه با بلاروس بازی داشتیم که به دلیل شرایط میزبانی تیم حریف، داوری و بی‌تجربگی بازیکنانم شکست خوردیم و امروز قابل روسیه به میدان می‌رویم.

نادری اضافه کرد: مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع فوتبال ساحلی سطح قابل قبولی دارد و در کل بازی‌های بین‌المللی حرفه‌ای است.

وی درباره تیم جوانی که عازم تورنمنت بلاروس کرده است، گفت: با توجه به ظرفیتی که داشتیم، هشت بازیکن برای نخستین بار به رقابت‌های بین‌المللی اعزام شدند که نتایج راضی‌کننده بوده است. پس از چندین سال تعدادی بازیکن جوان به مسابقات بین‌المللی اعزام شدند که این اتفاق موجب شور و نشاط بین ورزشکاران شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: اوایل سال ۱۴۰۲ بود که قهرمان آسیا شدیم و به جام‌جهانی فوتبال ساحلی صعود کردیم، همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. در این مسیر تورنمنت‌ها برای آمادگی بیشتر به ما کمک می‌کند تا نتایجی در شأن ایران کسب کنیم.

کد خبر 678515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.