حیاط دبستان محسنیه در اختیار قرارگاه اربعین پلیس مهاجرت قرار می‌گیرد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: قرارگاه اربعین پلیس مهاجرت و گذرنامه استان در خیابان رودکی واقع در منطقه پنج است که طبق هماهنگی با آموزش‌وپرورش، حیاط دبستان محسنیه به‌منظور فراهم شدن شرایط برای تردد بهتر زائران حسینی در اختیار قرارگاه اربعین پلیس مهاجرت قرار می‌گیرد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا برپایی مراسم پرفیض پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) باقی نمانده است و در ایام محرم و صفر که تعداد زیادی از همشهریان به‌دنبال دریافت گذرنامه‌های زیارتی در کمترین زمان ممکن هستند، بنابراین مسئولان شهری برای تسهیل این موضوع و کاهش زمان دریافت گذرنامه اقداماتی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده برای اربعین امسال زائران می‌توانند برای تردد به کشور عراق از گذرنامه زیارتی استفاده کنند، افزود: قرارگاه اربعین پلیس مهاجرت و گذرنامه استان در خیابان رودکی واقع در منطقه پنج است، طبق هماهنگی با آموزش‌وپرورش، حیاط دبستان محسنیه به‌منظور فراهم شدن شرایط برای تردد بهتر زائران حسینی در اختیار قرارگاه اربعین پلیس مهاجرت قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از این اقدام ایجاد سهم کوچکی از طریق سرپناه در حیاط مدرسه در خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله (ع) در روزهای گرم مردادماه است.

کد خبر 678512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.