ناوگان سازمان خدمات موتوری اصفهان امسال نوسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا حدودی عمر ماشین‌آلات این سازمان بالا رفته و ناوگان آن فرسوده شده است، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری، نوسازی و توسعه ناوگان است.

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آشنایی شهروندان با سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: این سازمان یکی از هفت سازمان اجرایی معاونت خدمات شهری است.

وی افزود: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یکی از بازوهای اجرایی و پشتیبانی شهرداری این کلان‌شهر به حساب می‌آید.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: وظایف این سازمان در زمینه نظافت و رفت‌وروب و جمع‌آوری نخاله‌ها از سطح شهر و آب‌رسانی توسط تانکرهای آب‌رسان به فضای سبز شهری است.

وی ادامه داد: این سازمان وظایفی نیز در حوزه ستاد بحران دارد و در مواقعی که نقطه‌ای از شهر دچار بحران می‌شود، به عنوان یک بازوی کمک و نجات‌دهنده از بحران به شهر کمک می‌کند.

نظام‌زاده با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان دارای دو واحد خدمات شهری و خدمات عمرانی و حمل‌ونقل است که هر واحد ماشین‌آلات مخصوص خود را دارد، ادامه داد: واحد خدمات شهری حدود ۱۳۰ دستگاه و واحد عمرانی این سازمان دارای ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات است.

وی افزود: این سازمان همچنین دارای تعمیرگاه‌هایی است تا به عنوان پشتیبان این واحدها، خدمات نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات را انجام دهد و یک ستاد پشتیبان یا دفتر مرکزی که کارهای مالی، اداری و درآمدی این واحدها را پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به انواع ماشین‌آلات این سازمان اضافه کرد: این امکانات در حوزه خدمات شهری، ماشین‌های حمل زباله و پسماند است، همچنین جاروهای نظافت شهری شامل جاروهای نظافت بزرگراه‌ها، معابر عریض و کم‌عرض، ماشین جدول‌شوی و دیوارشوی و ماشین‌آلاتی که پسماندهای شهری را از سکوی جمع‌آوری پسماند مرکز پردازش حمل می‌کنند.

وی ادامه داد: ماشین‌آلات واحد عمرانی سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان شامل کمپرسی، لودر، بکالودر، گریدل، بیل مکانیکی، مینی‌لودر و تانکرهای آب‌رسان به فضای سبز شهری است.

نظام‌زاده با بیان اینکه تا حدودی عمر ماشین‌آلات این سازمان بالا رفته و ناوگان ما فرسوده شده است، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان در سال جاری، نوسازی و توسعه ناوگان آن است.

وی اضافه کرد: در حوزه نظافت شهری خرید ۲۰ دستگاه جارو برای نظافت عریض، چهار دستگاه جدول‌شوی، چهار دستگاه خیابان شور مجهز به به دستگاه‌های سم‌پاش در ارتفاع در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در حوزه جمع‌آوری زباله‌ها افزود: در حوزه جمع‌آوری پسماند پنج دستگاه زباله‌کش ۱۰ تنی خریداری خواهیم کرد تا با ظرفیت بیشتر به جمع‌آوری زباله‌ها در شهرک‌هایی که امکان تردد این خودروها است، بپردازیم؛ همچنین نوسازی پنج دستگاه جاروی نظافت شهری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی گفت: در حوزه مدیریت بحران نیز سه دستگاه بکالودر، دو دستگاه مینی‌لودر و پنج دستگاه کمپرسی جدید خریداری خواهیم کرد.

کد خبر 678502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.