لایحه عفاف و حجاب در دستور کار مجلس قرار گرفت

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک‌فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه علنی امروز _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور ۲۰۴ نماینده دقایقی قبل آغاز شد و سوال محمود احمدی بی‌غش، نماینده شازند و تعدادی دیگر از نمایندگان از امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور، حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، ارتقای نظام مالی کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک‌فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک‌فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت نیز برای دستور کار امروز پیش‌بینی شده است.

همچنین گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 678478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.