اقدامات حاشیه‌ساز جایگاهی در برنامه شورای شهر اهواز ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه جنبه مردمی و میدانی شورا بیشتر خواهد شد، گفت: اقدامات تند، حاشیه‌ای و مخل خدمت‌رسانی در برنامه ما جایگاهی ندارد، اما در ارتباط با مسئولیت‌ها و عملکردها مشکلاتی شناسایی شده است که در صورت اصلاح مدیریت شهری به خدمت‌رسانی ادامه خواهد داد.

سیدمحمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه رأی‌گیری و تغییر هیئت رئیسه جزو کارکردهای صحیح هیئت رئیسه سابق بود، امیدوارم این دوره در زمینه مدیریت شهری دوره موفقی باشد.

وی افزود: تلاش می‌شود در دوره جدید با برنامه‌ریزی دقیق جنبه‌های مردمی و میدانی بیشتر شود، به این صورت که جلسات ویژه با اهالی مناطق شهرداری داشته باشیم، علاوه بر آن جلسات مرتبی با شهردار و مدیران شهرداری خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای این دوره مدیریت شورا این است که در مواجهه با مردم و مسئولان، همه اعضا حضور داشته باشند و نظرات آن‌ها دخیل باشد، علاوه بر آن برای شنیدن سخنان و نظرات کارکنان شهرداری جلسات جداگانه‌ای با دعوت از نمایندگان آن‌ها برگزار می‌شود و اگر کارکنان و مجموعه سازمان با مدیریت همراه باشند، اتفاقات خوبی در اجرا خواهد افتاد.

پورموسوی با تاکید بر اینکه امور حسنه هیئت رئیسه سابق به قوت خود باقی خواهد ماند، ادامه داد: مشکلات شهری روشن و مشخص است که بعضی از آن‌ها همچون حمل‌ونقل به سال‌های گذشته بازمی‌گردد و بعضی نیز همچون فضای سبز به کم‌کاری در انجام امور مربوط می‌شود، نگاه هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی به شهر از زاویه دیگری است و به این ترتیب مشکلات شهر به صورت مجدانه پیگیری می‌شود تا تغییرات طی چند ماه اخیر رخ دهد.

وی تاکید کرد: سال گذشته برای آسفالت معابر ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه و این کار به خوبی انجام شد، امسال نیز یک هزار میلیارد تومان برای آن بودجه اختصاص داده شده و لازم است هزار میلیارد و بیشتر از آن در صورت امکان در اهواز هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: مباحثی همچون پسماند، بازآفرینی و زیباسازی رودخانه کارون و بهبود مبلمان شهری از جمله مواردی است که به دنبال بهبود آن‌ها در این دوره هیئت رئیسه خواهیم بود.

پورموسوی گفت: به منظور بهبود وضعیت همه مسئولان شهر اهواز، از نمایندگان مجلس و خبرنگار رهبری تا استاندار و سایر مدیران دعوت می‌شود ما را همراهی کنند، چراکه مسیری دشوار و زمان‌بر است، علاوه بر آن در ارتباط با مسئولیت‌ها و عوامل عملکردی و عملکردها دغدغه‌هایی وجود دارد و مشکلات شناسایی شده است که شهردار باید آن‌ها را رفع کند.

وی افزود: چنانچه این اتفاق رخ دهد جریان مدیریت شهری همچنان به خدمات خود به مردم شهر اهواز ادامه می‌دهد، چراکه ممکن است اقدامات تند و حاشیه‌ساز در مسیر خدمت‌رسانی به مردم اهواز خلل ایجاد کند و در برنامه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر نیست.

کد خبر 678463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.