بازدید شهروندان از پروژه‌های بزرگ عمرانی با تور «دور اصفهان در ۸۰ روز»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که علاقه‌مند هستند از پروژه‌های عمرانی بزرگ همچون مترو دیدن کنند، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۸۸۲۱ یا سامانه Isfahan.ir درخواست خود را برای شرکت در تور بازدید «دور اصفهان در ۸۰ روز» ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: از شب گذشته در حوزه تبلیغات محیطی شهرداری با موضوع قطار شهری و به‌طور مشخص خط دو متروی اصفهان تبلیغاتی را در سطح شهر آغاز کردیم تا به نوعی پویایی و رونق پروژه‌ها را در زیر زمین این شهر به مردم نشان دهیم و همت و تلاشی که در مجموعه مدیریت شهری به ویژه در حوزه قطار شهری انجام می‌شود را برای مردم تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه خط دو متروی اصفهان از دارک در زینبیه آغاز می‌شود و تا محدوده خیابان کهندژ ادامه پیدا می‌کند، افزود: تمام ایستگاه‌های این مسیر در حال اجرا است و به طور همزمان سه دستگاه حفار (TBM) زیر زمین تونل‌های مترو به صورت شبانه‌روزی و سه شیفت کاری فعال است تا حفاری مسیر مترو طبق برنامه زمان‌بندی شده انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: بیش از ۱۵۰۰ نفر از مهندسان و کارگران در شیفت‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی زیر زمین شهر مشغول فعالیت هستند تا با سرعت بیشتر بتوانند پروژه خط دو متروی این کلانشهر را به مرحله اتمام برسانند، زیرا باور داریم تأخیر در اجرای پروژه‌ها، هزینه‌های گزافی را به شهر تحمیل می‌کند و از سوی دیگر اولویت‌های مجموعه‌های شهری از دیدگاه شهروندان و مباحث زیست‌محیطی و ترافیک و حمل‌ونقلی مد نظر بود.

وی تصریح کرد: مطالعات نشان داده است پروژه متروی اصفهان برای نجات شهر از آلودگی‌های مختلف زیست‌محیطی یک پروژه مهم و استراتژیک است، بنابراین شهرداری تمرکز و بیشترین تجهیزات، امکانات و سرمایه‌های مادی و معنوی خود را بر این پروژه قرار داده است تا هر چه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نودودومین برنامه از سلسله برنامه‌های «بی‌واسطه با مردم» روز چهارشنبه هجدهم مردادماه ساعت ۱۳:۱۰ از طریق رادیو صدای شهر پخش می‌شود.

معرک‌نژاد افزود: در کنار انجام این اقدامات و تبلیغات محیطی، برنامه‌های مختلف دیگری در حوزه شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها داریم و اطلاع‌رسانی‌های جامع و دقیق‌تری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که علاقه‌مند هستند از پروژه‌های عمرانی بزرگ همچون مترو که زیرِ زمین شهر قرار دارد، دیدن کنند، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۸۸۲۱ یا سامانه Isfahan.ir درخواست خود را برای شرکت در تور بازدید «دور اصفهان در ۸۰ روز» ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: نودودومین برنامه از سلسله برنامه‌های «بی‌واسطه با مردم» روز چهارشنبه هجدهم مردادماه ساعت ۱۳:۱۰ از طریق رادیو صدای شهر پخش می‌شود؛ در این برنامه «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان به مسائل و پرسش‌های شهروندان پاسخ می‌دهد، از این‌رو شهروندان می‌توانند به‌طور مستقیم و بدون واسطه سوالات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با شهردار شهر خودشان در میان بگذارند.

کد خبر 678449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.