۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
طارمی در یک قدمی تاتنهام

باشگاه پورتو بالاخره بر سر انتقال مهاجم ایرانی خود با باشگاهی انگلیسی به توافق رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از نیکولو شیء را، مهدی طارمی ملی‌پوش تیم ملی و بازیکن باشگاه پورتو با تاتنهام به توافق رسیده است.

با شروع پنجره جدید نقل و انتقالاتی، شایعات زیادی مبنی بر جدایی طارمی از پورتو پخش شده و اولین باشگاهی که در این پنجره به طارمی مرتبط شد، میلان بود. اما میلان و طارمی نتوانستند با یکدیگر به توافق برسند و باشگاه ایتالیایی طارمی را از لیست خرید خود خط زد.

بعد از میلان حالا باشگاه انگلیسی تاتنهام به دنبال جذب طارمی است و نیکولو شیء را، خبرنگار معتبر ایتالیایی اعلام کرده است که طارمی با تاتنهام به توافق شخصی دست یافته است.

تاتنهام که هری کین، ستاره انگلیسی خود را نزدیک به درب‌های خروج می‌بیند سریعاً به فکر جانشینی وی افتاده و اکنون این باشگاه در یک قدمی به خدمت گرفتن طارمی است. مذاکرات بین دو باشگاه پرتغالی و انگلیسی برای انتقال طارمی به تاتنهام با مبلغ ۲۵ میلیون یورو در جریان است.

طارمی خواهان جدایی از پورتو در این پنجره و انتقال به لندن است. او می‌خواهد در لیگ جزیره به میدان برود. در حال حاضر تنها مسئله توافق دو باشگاه بر سر مسائل مالی باقی مانده است تا طارمی به تاتنهام بپیوندد.

طارمی از سال ۲۰۲۰ به پورتو پیوست و در این مدت ۱۴۷ بازی برای باشگاه پرتغالی انجام داد و موفق به زدن ۸۰ گل شد. همچنین وی با پورتو موفق به کسب دو سوپرجام پرتغال، یک لیگ برتر پرتغال و یک جام حذفی پرتغال شده و عملکرد بسیار خوبی از خود در پورتو نشان داده است.

کد خبر 678441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.