اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به محلات کم برخوردار گرگان

شهردار گرگان از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به طرح های محرومیت زدایی محلات کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز- دوشنبه شانزدهم مردادماه- در جلسه هم افزایی دستگاه‌های متولی طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار گرگان، اظهار کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است که در این قرارگاه جهادی خدمت به محرومان به عنوان ولی نعمتان جامعه با همکاری و همت ۱۷ دستگاه اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در نقشه راه و بودجه شهرداری با همراهی شورای اسلامی شهر گرگان در سال جاری اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان برای انجام پروژه‌های محلات کم برخوردار اختصاص یافته است که امیدواریم موجبات ایمان و امید را در مردم فراهم آورد.

شهردار گرگان از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای اقدامات پروژه‌های محله کم برخوردار انجیراب با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: قرارگاه جهادی شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی روحیه امید را برای مردم این مناطق به ارمغان خواهد آورد که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات مناطق شده است.

سیدالنگی با اشاره به تلاش‌های شهرداری در راستای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار، گفت: مدیریت شهری گرگان در قالب شنبه‌های جهادی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گرگان برنامه‌ریزی دارد که تاکنون ۱۶ هفته آن برگزار شده است.

وی افزود: ۶۹ میلیارد تومان برای ۱۶ پروژه «شنبه‌های جهادی» شهرداری گرگان اختصاص یافته است.

توزیع و توسعه عدالت محور با اولویت مناطق کم برخوردار

عیسی مهری، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: اجرای طرح محرومیت زدایی و توانمندی ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار بر اساس ویژگی‌های شهرهای اسلامی اعم از توزیع و توسعه عدالت محور، محرومیت زدایی و ارائه خدمات با اولویت مناطق مستضعف در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کماکان یک سوم مساحت شهرها و جمعیت در مناطق کم برخوردار قرار گرفته که زیبنده شهرهای اسلامی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: ۱۶ پروژه محرومیت زدایی شامل عمرانی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی و گردشگری با اختصاص ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی و ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار غیر نقدی اجرا شده است.

مهری اظهار کرد: امید است با همکاری دستگاه‌های متولی و اجرایی به شهروندان خدمت کنیم و با ارائه خدمات ارزنده در جذب رضایت الهی و رضایت شهروندان محلات شهری گام برداریم.

کد خبر 678439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.