کاشان رتبه نخست پاداش مصرف برق استان را دریافت کرد

مدیر امور برق شهرستان کاشان گفت: شهرستان کاشان در دریافت پاداش مدیریت مصرف برق تا تاریخ ۱۵ خرداد مقام اول استان را کسب کرده است.

شاپور حدادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حدود ۱۵ درصد از مشترکین شهرستان کاشان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.

وی افزود: طبق اعلام واحد خدمات مشترکین ستاد شرکت توزیع برق استان اصفهان شهرستان کاشان در دریافت پاداش مدیریت مصرف برق تا تاریخ ۱۵ خرداد مقام اول استان را کسب کرده است.

مدیر امور برق شهرستان کاشان گفت: حدود ۱۵ درصد از مشترکین این شهرستان مشمول پاداش شدند و مجموع سی هزار و ۹۳۸ مشترک موفق شده‌اند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند و با این مدیرت مصرف مبلغ قابل توجهی را که بیش از ۲۱ میلیارد ریال را شامل می‌شود، صرفه‌جویی کرده‌اند.

حدادپور خاطر نشان کرد: این کاهش مصرف نشان‌هنده همکاری قابل ملاحظه کاشانی‌ها در اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار بوده است.

وی با قدردانی از همکاری قابل تقدیر کاشانی‌ها، این همراهی را اقدامی مؤثر در حفظ پایداری شبکه توزیع برق سراسر کشور و تأمین انرژی مورد نیاز هموطنان دانست.

مدیر امور برق شهرستان کاشان تصریح کرد: این مشترکین تمامی آیتم‌های دریافت پاداش را داشته‌اند و یک‌ماه و نیم دیگر فرصت دارند تا از طرح پاداش ۲۰ برابری استفاده کنند.

وی تاکید کرد: یک ماه و نیم دیگر از طرح دریافت پاداش صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق مانده که همشهریان محترم می‌توانند با رعایت الگوی مصرف برق مشمول پاداش شوند.

حدادپور با اشاره به اینکه در تابستان امسال میزان افزایش پیک بار مصرفی نسبت به سال گذشته در کاشان حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: در چنین شرایطی بدون شک همراهی مشترکان خانگی توانسته است، نقشی قابل ملاحظه در کنترل شرایط مزبور و حفظ پایداری شبکه انرژی داشته باشد و این مهم همراه با تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان صنعت برق و همچنین همکاری مشترکان صنعتی و اداری، به روشن نگاه داشتن چراغ خانه‌های همشهریان‌مان کمک کرده است.

وی در پایان گفت: در سال جاری ۱۶۷ میلیارد تومان برای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های برق این شهرستان هزینه شده که تبدیل سیم به کابل به طول ۱۲۰ کیلومتر در ۲۰ نقطه شهری و ۳۵ روستای این شهرستان شده است.

کد خبر 678430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.