شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن شد+ سوابق

میترا شعبانیان سابقه بازی در باشگاه‌های استقلال، حجاب، هما و قهرمانی کشور با تیم منتخب تهران و حضور در اولین دوره مسابقات کشورهای اسلامی را در کارنامه خود در سطح اول والیبال بانوان کشور دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، میترا شعبانیان یکی از پرافتخارترین مربیان والیبال کشور و مشهور به «بانوی بازیکن‌ساز والیبال ایران» با تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن هدایت تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن را بر عهده گرفت.

وی سابقه بازی در باشگاه‌های استقلال، حجاب، هما و قهرمانی کشور با تیم منتخب تهران و حضور در اولین دوره مسابقات کشورهای اسلامی را در کارنامه خود در سطح اول والیبال بانوان کشور دارد.

شعبانیان در اوایل دهه هشتاد سرمربی‌گری در لیگ برتر بانوان را با هدایت باشگاه‌های حجاب، پاس تهران، سایپا، پرسپولیس پیکان و بانک سرمایه آغاز و همکاری با تیم ملی را سال ۸۶ به عنوان مربی بدن‌ساز آغاز کرد و از مسابقات کشورهای اسلامی قطر سال ۸۶ تا امسال سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در چند دوره بر عهده داشته است.

میترا شعبانیان همچنین سرمربیگری تیم ملی عراق را نیز بر عهده داشته که این همکاری تا اواسط شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن شد+ سوابق

کد خبر 678427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.