دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از اجرای طرح امنیت محله‌محور و دستگیری ۱۴ سارق متواری و کشف هشت دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه در شهرستان خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور با هدف دستگیری سارقان متواری و کشف اموال مسروقه شهروندان در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد و مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات ویژه میدانی، ۱۴ سارق متواری را شناسایی و در مخفیگاه‌های خود دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به ۲۹ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند، افزود: پنج دستگاه انواع خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به دستگیری ۱۲ محکوم مراجع قضائی که مدت‌ها متواری بودند در راستای اجرای این طرح، تصریح کرد: ۱۰ خرده‌فروش مواد افیونی نیز شناسایی و با دستگیری آنها ۱۲ کیلوگرم انواع مواد افیونی از محل اختفای متهمان کشف شد.

وی از کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری دو فرد متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور و ارتقای امنیت اجتماعی با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 678415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.