جذب بیش از  ۴۶ هزار نوجوان کرمانی در سامانه هلال من

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از جذب بیش از ۴۶ هزار نوجوان در سامانه هلال من در کمتر از یک سال گذشته خبر داد.

هادی فرشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اجرای تحقق حکم یک برنامه پنج ساله در جمعیت هلال احمر، ۴۶ هزار و ۴۹۹ نوجوان در کمتر یکسال در سامانه هلال من در قالب کانون‌های دانش آموزی ثبت نام و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شدند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ هزار نفر عضو کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، دانش آموزی و غنچه‌های هلال ساماندهی شده‌اند، افزود: در این راستا معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در تحقق سهمیه جذب عضو داوطلب بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های عضویت، مورد تقدیر و تشکر رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در خصوص اهمیت آموزش و نگهداشت اعضای جوانان در جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای داوطلب یکی از سرمایه‌های ارزشمند هلال احمر محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: اجرای طرح ملی دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) با آموزش ۶۰ هزار دانش‌آموز در طی پنج سال گذشته توسط معاونت امور جوانان برگزار شده است.

فرشید تصریح کرد: اجرای مانور ایمنی زلزله طی پنج سال گذشته در ۹۲۰ مدرسه و با مشارکت بیش از ۳۹۴ هزار دانش‌آموز برگزار شده است و برگزاری اردوهای آموزشی، جشنواره‌ها و مسابقات که ویژه اعضای کانون‌های دانش‌آموزی در طول سال اجرا می‌شود.

کد خبر 678412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.