انباری با ۱۱۰ میلیارد لوازم یدکی قاچاق

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی یک انبار حاوی ۱۱۰ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودروی قاچاق در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات هوشمندانه پلیسی و اشراف اطلاعاتی از نگهداری محموله بزرگ لوازم یدکی خودروی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت به این انبار اعزام و در بازرسی‌های صورت گرفته از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای سواری که به صورت قاچاق تهیه شده و بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش لوازم مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه تاکنون یک متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به تبعات جبران‌ناپذیر قاچاق در اقتصاد داخلی و معیشت افراد جامعه به خصوص قشر کارگر و فعالان عرصه اقتصاد، بر مقابله قاطعانه پلیس با این پدیده شوم اقتصادی تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه سودجویان در این زمینه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 678402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.