بازدید آیت‌الله رئیسی از سازمان صداوسیما

رئیس‌جمهور در آستانه روز خبرنگار در سازمان صداوسیما حضور پیدا کرد.

به گزارش ایمنا، در آستانه هفدهم مرداد و روز خبرنگار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سازمان صداوسیما حضور پیدا کرد و پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام در جوار مسجد بلال به دیدار کارکنان معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو رفت.

در جریان بازدید رئیس‌جمهور از معاونت صدای رسانه ملی، صحنه‌هایی از فتح رادیو و تلویزیون توسط مردم در زمان انقلاب و همچنین نقش‌آفرینی رادیو در دوران دفاع مقدس بازسازی شد.

آیت‌الله رئیسی همچنین با حضور در استودیو شماره یک صدای رسانه ملی ضمن دیدار و گفت‌وگو با تعدادی از گویندگان پیشکسوت، در جریان تولید برنامه‌های رادیویی در این بخش قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در ادامه از دیگر بخش‌های این سازمان بازدید و با مدیران و کارکنان آن به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

آیت‌الله رئیسی در ادامه حضور خود در سازمان صداوسیما از نمایشگاه آخرین محصولات فناورانه، تولیدات عرضه شده و برنامه‌های در حال ساخت رسانه ملی از جمله سریال سلمان فارسی بازدید کرد.

همزمان با حضور رئیس جمهور در رسانه ملی جلسه شورای مدیران مراکز استان‌های صداوسیما به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

آیت‌الله رئیسی در سخنان کوتاهی خطاب به مدیران مراکز استانی رسانه ملی، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات آنها در تصویرسازی از پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور، پوشش برنامه‌های متراکم سفرهای استانی، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ شناختی دشمن، بر ضرورت توجه ویژه و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مراکز استان‌های رسانه ملی در تولیدات رسانه‌ای تاکید کرد.

کد خبر 678372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.