داروخانه مرکزی هلال‌احمر شبانه‌روزی شد

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از صدور مجوز شبانه‌روزی شدن داروخانه مرکزی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، علیرضا عسکری از شبانه‌روزی شدن و توسعه خدمات داروخانه مرکزی هلال‌احمر خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به تأکید رئیس جمعیت هلال‌احمر در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در داروخانه هلال‌احمر، ما نیز اعلام آمادگی خود را در خصوص شبانه‌روزی شدن و اختصاص سهمیه دارویی بیشتر اعلام کردیم و مجوز تأسیس داروخانه شبانه‌روزی مرکزی هلال‌احمر صادر شد.

وی افزود: از آنجا که خدمت‌رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران از اولویت‌های سازمان تدارکات پزشکی است، ما نیز تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به مراجعان و بیماران ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه داروخانه‌های هلال‌احمر امید بیماران و هموطنان است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما افزایش ظرفیت دارویی و تلاش برای تکمیل سبد داروهای داروخانه هلال‌احمر است. در این راستا تمهیدات لازم برای افزایش سهمیه دارویی و تکمیل سبد دارو در داروخانه هلال‌احمر را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده تا بیماری با دست خالی از داروخانه خارج نشود.

وی با تشکر از همکاری سازمان غذا و دارو با مجموعه هلال‌احمر خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به افزایش ساعت کاری داروخانه هلال‌احمر، سازمان غذا و دارو نیز با اختصاص سهمیه دارویی کافی زمینه همکاری هرچه بیشتر با بیماران و مراجعان را فراهم آورد.

کد خبر 678350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.