پیشرفت‌های شهر قم مرهون وحدت است

شهردار قم گفت: تا امروز اگر پیشرفتی در شهر قم صورت گرفته به دلیل وحدت میان شورای اسلامی شهر و شهرداری بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که ظهر امروز _ دوشنبه شانزدهم مردادماه_ در سالن شهید باکری برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال سوم دوره ششم شورای اسلامی شهر قم و روز خبرنگار اظهار کرد: شورای اسلامی شهر ۱۳ نفر است که با شهردار یک جمع ۱۴ نفره را تشکیل می‌دهند، اگر این ۱۴ نفر با هم وحدت داشته باشند بسیاری کارها شدنی است

وی با بیان اینکه اگر این ۱۴ نفر با وحدت و همدلی جلو بروند می‌توانند موجب برکات بسیاری باشند، افزود: اگر تا به حال هم در قم کاری انجام شده به برکت وحدت بوده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه وحدت دو مؤلفه درونی و بیرونی دارد، خاطرنشان کرد: وحدت درون این است که انسان خودش را آماده کند و با تمام ناملایمات تن به مسائل شورایی و تصمیم جمعی بدهد؛ بعد از اینکه وحدت درون شکل گرفت وحدت بیرونی نیز ایجاد می‌شود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) ناظر بر تمام اعمال ما هستند، تصریح کرد: ما از خدا طلب می‌کنیم که این جمع با وحدت بتوانند خدمت‌گذاران خوبی برای مردم قم باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگار باید حر و آزاد باشد و با نیت الهی کارهای خود را انجام دهد. رسانه حلقه اتصال بین مسئولین و مردم و چشم جامعه است.

شهردار قم نقش رسانه را در دو وجهه نظارت و حمایت گری دانست و افزود: خبرنگار باید با نظارت قوی از جامعه حراست کند و به مردم امید دهد.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: در جایی که قانون به ما اجازه دهد، در راستای اعتلای رسانه‌های استان قم حرکت خواهیم کرد و برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

کد خبر 678338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.