۵۹ دست‌فروش در منطقه ۵ اصفهان شناسایی و ساماندهی شدند

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: ۵۹ دست‌فروش از ابتدای سال‌ جاری تاکنون در سطح این منطقه شناسایی شدند و وسایل آن‌ها به انبار انتقال پیدا کرده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رسیدن به شرایط مطلوب در رفع سد معبر با توجه به حساسیت‌های موجود به‌صورت مدون در حال انجام است و در همین راستا اکیپ‌های گشت منطقه ۷۲۷ مورد از صنوف متخلف که منجر به تصرف معابر شده، اخطار داده و رفع سد معبر کرده است.

وی افزود: با پیگیری نیروهای پر تلاش واحد پیشگیری از تخلفات شهری منطقه در طرح ساماندهی مشاغل مزاحم با توجه به درخواست‌های مردمی، سه مورد پرندگان و دودکش رستوران و هفت مورد جمع‌آوری ضایعات و بازیافت در محدوده مسکونی تفهیم اخطاریه و در حال تشکیل پرونده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به تبصره ۶، ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها تصریح کرد: وجود یک شهر سالم و سامان‌یافته تنها در گرو پرهیز جدی از تخلفات شهری و جلوگیری از نقض حقوق شهروندی است.

وی برقراری نظم اجتماعی را یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران شهری دانست و گفت: شهرداری موظف است از معابر به عنوان ملک عمومی حفاظت کند و همواره آن را برای استفاده عموم آماده نگه دارد و از تجاوز اشخاص نسبت به آن جلوگیری کند.

کارگر ادامه داد: به‌منظور آراستگی سیمای شهری ۸۰ مورد از بنرهای تبلیغاتی اصناف که به مرور زمان و با توجه به شرایط جوی فرسوده یا رها شده بودند که با پیگیری واحد پیشگیری از تخلفات شهری منطقه جمع‌آوری شدند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه حضور کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر، آسیب‌های اجتماعی بسیاری را در پی دارد و سلامت روانی شهر را نیز به خطر می‌اندازد، افزود: در راستای برقراری نظم اجتماعی، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۳ کارتن‌خواب در سطح منطقه شناسایی و به کمپ انتقال داده شدند.

وی با اشاره به ضرورت آرامش و نظم اجتماعی در سیما و منظر شهری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ خودرو فرسوده رها شده در محله‌ها که می‌تواند سکویی برای سارقان، مکانی برای پنهان شدن افراد خلافکار و تجمع ضایعات و زباله‌ها شود، شناسایی شد و ۵۹ دست‌فروش در سطح منطقه شناسایی شدند و وسایل آن‌ها به انبار انتقال پیدا کرد.

کد خبر 678324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.