قوه قضائیه نسبت به رفع مسائل زیست‌محیطی استان فارس اهتمام خواهد داشت

رئیس قوه قضائیه گفت: در راستای حل مسائل محیط‌ زیستی استان فارس به آن میزان که دستگاه قضایی می‌تواند کمک‌رسان باشد، اهتمام خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ در بیست‌وسومین سفر استانی خود به شیراز آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) را زیارت کرد.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سپس در محل به شهادت رسیدن زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در جنایت تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ و پس از آن با حضور بر سر مزار شهدای این جنایت تروریستی حاضر شد و به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.

رئیس دستگاه قضا سپس با جمعی از زائران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در فضایی صمیمی به گفت‌وگو پرداخت و مسائل آن‌ها را استماع کرد. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای اظهار کرد: حل مسائل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال و کمک به دولت در این راستا از اهداف سفر استانی امروز است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌هایی که پیرامون بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس به دولت ارائه شد، دولت موضوع را اجابت کرد و هیئت‌هایی به منظور رفع موانع تولیدی به این استان اعزام شد.

قوه قضائیه نسبت به رفع مسائل محیط‌زیستی استان فارس اهتمام خواهد داشت

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد مسائل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان را رفع کنیم، تصریح کرد: در راستای مسائل محیط زیستی استان نیز آن مقدار که دستگاه قضائی می‌تواند کمک‌رسان باشد، اهتمام خواهیم داشت.

قاضی‌القضات خاطرنشان کرد: در جریان سفر امروز به استان فارس، تمهید مقدماتی برای رفع آن دسته از مسائل حقوقی و قضائی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی‌ها و رسیدگی به پرونده‌هایی که دارای شاکیان زیاد هستند، مدنظر خواهد بود.

به گزارش ایمنا، در بدو ورود حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، فرزند شهید مدافع حرم «شجاعت علمداری» به نمایندگی از خانواده معظم شهدا و مردم استان فارس، مَقدم رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه را گرامی داشت.

کد خبر 678288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.