پاریسی‌ها با جانشین کیلیان امباپه به توافق رسیدند

پاری‌سن‌ژرمن پس از توافق ۸۰ میلیون یورویی با بنفیکا، در آستانه جذب گونکالو راموس، مهاجم پرتغالی این تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آینده کیلیان امباپه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا او پس از رد قرارداد جدید، همچنان نامش با انتقال به رئال مادرید مرتبط است، اما پاری‌سن‌ژرمن هم وقت خود را برای انتخاب جانشین او تلف نکرده است.

فابریزیو رومانو در توییتی نوشت که غول‌های فرانسوی، با پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون یورو (۶۹ میلیون پوند / ۸۸ میلیون دلار) برای این مهاجم ۲۲ ساله موافقت کرده‌اند.

این معامله شامل ۶۵ میلیون یورو ثابت به همراه ۱۵ میلیون یورو به صورت افزودنی است. با توجه به نگرانی‌های فعلی PSG در بحث فیرپلی مالی، این انتقال در ابتدا یک فصل به صورت قرضی خواهد بود و سپس آنها باید راموس را به طور کامل در سال ۲۰۲۴ خریداری کنند.

رومانو گزارش داده است، راموس که فصل گذشته برای بنفیکا طی ۴۷ بازی در تمام رقابت‌ها ۲۷ گل به ثمر رساند، ۱۲ پاس گل داد و طی اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲، برای پرتغال هت‌تریک کرد، هفته آینده تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت.

پاری‌سن‌ژرمن، به صورت کاملاً واضح و عاقلانه، برای بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کند، زیرا حتی اگر امباپه تابستان امسال جدا نشود، مطمئناً در سال ۲۰۲۴، باشگاه را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، ترک خواهد کرد. اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش برود، راموس می‌تواند اولین بازی خود برای PSG را روز شنبه مقابل لوریان در لیگ فرانسه انجام دهد.

کد خبر 678276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.