بارسلونا دو ستاره منچستر را باهم می‌خواهد!

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا پیشنهادی قرضی برای برناردو سیلوا و ژائو کانسلو، به منچسترسیتی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از روزنامه اسپورت، غول‌های کاتالان در تابستان امسال به دنبال انجام دو انتقال بلندپروازانه هستند، زیرا می‌خواهند برناردو سیلوا و ژائو کانسلو دو ستاره پرتغالی را به صورت قرضی از منچسترسیتی جذب کنند. این گزارش همچنین حاکی از آن است که آبی اناری‌ها قبلاً پیشنهادی را به قهرمان اروپا و لیگ‌برتر ارائه کرده‌اند.

از زمانی که اخباری مبنی بر علاقه پاری سن ژرمن به عثمان دمبله منتشر شد، بارسلونا به دنبال یک وینگر با کیفیت در سمت راست برای جایگزینی این بازیکن فرانسوی بود. ژاوی معتقد است که برناردو یک مکمل عالی برای تیم آنها در جناح راست است.

طبق گزارش‌ها، بارسلونا در پیشنهاد رسمی خود به سیتی، بندی را در نظر گرفته است که آنها را موظف می‌کند برناردو را در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ با قیمت ۷۰ میلیون یورو (۶۰ میلیون پوند / ۷۷ میلیون دلار) جذب کنند.

درحالی که جدایی کانسلو به صورت قرضی ممکن است امکان‌پذیر باشد، زیرا این مدافع راست، مشتاق بوده تا از باشگاه خارج شود و به دنبال انجام بازی‌های بیشتر باشد، اما بعید به نظر می‌رسد که منچسترسیتی اجازه خروج برناردو را بدهد، به خصوص پس از جدایی ریاض محرز از باشگاه در تابستان امسال، که راهی عربستان شد.

قهرمان لیگ‌برتر حتی به باشگاه‌های علاقه‌مند اطلاع داده که او اجازه جدایی نخواهد داشت، علی‌رغم گزارش‌ها مبنی بر اینکه برناردو همیشه آرزوی بازی برای بارسا را داشته است.

شاگردان پپ گواردیولا روز یازدهم آگوست در بازی افتتاحیه لیگ‌برتر، به مصاف برنلی تازه صعود کرده خواهند رفت، اما مشخص نیست که آیا برناردو و کانسلو هر دو در این بازی حضور خواهند داشت یا خیر.

کد خبر 678274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.