حیدری: هدفمان صعود به جمع هشت تیم برتر است

بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: نیمی از راه هنوز باقی مانده است، باید از این گروه هم صعود و به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم تا به هدفی که داشتیم برسیم.

صابر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پایان مرحله اول رقابت‌های جهانی هندبال نوجوانان اظهار کرد: قبل از شروع این رقابت‌ها اردویی با تیم ملی امید ایران و تورنمنتی در گرجستان داشتیم که باعث شد شرایط بازی حساس و پایاپای را درک کنیم. دو دیدار دوستانه مقابل گرجستانی که آن هم در مسابقات جهانی حضور دارد انجام دادیم، در بازی اول دو تیم شناختی از یکدیگر نداشتند و ما توانستیم پیروز شویم، اما در بازی دوم با توجه به شناختی که آن‌ها از یکدیگر به به دست‌آوردند، نتیجه نهایی تساوی شد.

وی افزود: شرایطی در بازی با سوئد و جزایر فارو برای ما پیش آمد که آن‌ها را در دیدارهای دوستانه مقابل تیم ملی امید و گرجستان تجربه کرده بودیم، به همین دلیل می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم.

متوقف کردن نایب‌قهرمان اروپا حس خوبی داشت

بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان با بیان اینکه نتایجی که مقابل سوئد و جزایر فارو به دست‌آوردیم به خاطر تلاش چندین ماه بازیکنان بود، تصریح کرد: از زمانی که متوجه شدیم در چه گروه سختی قرار داریم، هدف تیم این بود که سوئد را شکست دهیم، اما به خاطر اشتباهاتی که داشتیم بازی مساوی شد. اگر اشتباهات بازیکنان کمتر بود، می‌توانستیم پیروز شویم و دو امتیاز بازی را بگیریم، اما در کل متوقف کردن نایب‌قهرمان اروپا حس خوبی داشت.

حیدری افزود: در بازی دوم مقابل جزایر فارو قرار گرفتیم که تیم خوبی است و در رده پنجم اروپا قرار گرفته است و از مسابقات اروپایی تمرینات خود را برای رقابت‌های جهانی شروع کرده بود. اوایل دیدار ضربه‌ای خوردیم که باعث شد اختلاف گل زیاد شود، اما این اتفاق تأثیری در روحیه ما نداشت، جنگیدیم و با جبران گل‌های خورده در دقایق پایانی به یک برد ارزشمند دست یافتیم تا صعود خود را به جمع ۱۶ تیم برتر قطعی کنیم. بعد از ۱۵ سال در رده سنی نوجوانان صعود قشنگی از گروه مرگ داشتیم و زحماتمان نتیجه داد.

نشان دادیم نسل طلایی هستیم

وی اضافه کرد: حس خوبی است؛ به هدفی که برای آن تلاش کردی، می‌رسی و اشک شوق می‌ریزی. تا اینجای کار به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و نشان دادیم نسل طلایی هستیم. نیمی از راه هنوز باقی مانده است، باید از این گروه هم صعود و به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم تا به هدفی که داشتیم برسیم.

بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان با بیان به این نکته که گروه جدیدی که در آن قرار گرفته‌ایم، سخت‌تر از گروه اول است، گفت: با تیم‌های آلمان و عربستان بازی داریم، آلمان یکی از تیم‌های خوب اروپا است که همیشه سبک متفاوتی از هندبال را ارائه داده است. در آسیا نیز با عربستان بازی داشتیم و این تیم را شکست دادیم، دو تیم از یکدیگر شناخت خوبی دارند و به دلیل اینکه از یک قاره هستیم بازی جذابی خواهد شد. در هر دو دیدار برای پیروزی پا به میدان می‌گذاریم تا صعود کنیم، بازی اول با عربستان است و در حال حاضر تمام تمرکز خود را برای مسابقه با این تیم گذاشته‌ایم. از هیچ تیمی ترسی نداریم و می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم.

کد خبر 678273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.