اعلام زمان پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین / بلیت‌ها اینترنتی عرضه می‌شود

مدیرکل حمل‏‌ونقل جاده‌ای گفت: پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین با نرخ مصوب از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، با توجه به محدودیت پروازی در ایام اربعین، بیش از ۹۵ درصد زائران به صورت زمینی به عراق سفر می‌کنند که اعزام زائران اربعین از بیست‌وهفتم مرداد آغاز می‌شود و تا بیستم شهریورماه ادامه دارد و برخی زائران با خودروی شخصی و برخی دیگر با وسایل حمل‌ونقل عمومی به مرزها مراجعه می‌کنند تا بتوانند در مسیر پیاده‌روی اربعین حرکت کنند.

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ از هفته آینده

داریوش باقرجوان با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین می‌گوید: برنامه‌ریزی‌ها در ستاد مرکزی اربعین در حال انجام است و در نظر داریم از هفته آینده پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ را آغاز کنیم.

وی با اشاره به کرایه اتوبوس‌های اربعین از شهرهای مختلف به مرزهای زمینی می‌افزاید: بلیت اتوبوس‌ها با نرخ مصوب عرضه می‌شود که البته تنظیم بازار در این زمینه نرخ‌گذاری می‌کند و هزینه هر مسیر در تابلو نصب خواهد شد؛ افرادی که بلیت‌ها را با قیمت بیش از نرخ مصوب بفروشند، بر اساس ماده ۱۱ و ۱۲ کمیسیون مربوط به تخلفات راننده و شرکت‌ها، با آن‌ها برخورد می‌شود.

زائران اربعین با اتوبوس‌های خارج از پایانه‌ها سفر نکنند

مدیرکل حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‏ و نقل جاده‌ای از زائران اربعین خواست برای سفر به مرزها از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای فقط به ترمینال‌ها مراجعه کنند و از استفاده از خدمات حمل‌ونقل خارج از پایانه‌ها موسوم به آزادسواری که غیرقانونی است، بپرهیزند.

وی با بیان اینکه بلیت اتوبوس اربعین بر اساس ظرفیت‌های موجود عرضه می‌شود، خاطرنشان می‌کند: اتوبوس‌ها در مسیرهای مختلف در ایام اربعین در مسیر مرزها فعال‌تر خواهند شد و ما سعی داریم ظرفیت‌ها را بهبود و خدمات مناسبی به زائران ارائه دهیم.

بلیت اتوبوس اربعین اینترنتی عرضه می‌شود

باقرجوان با اشاره به نحوه عرضه بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ گفت: بلیت اتوبوس‌ها به مرزهای شش‌گانه به صورت اینترنتی و از طریق وبگاه‌های اختصاصی یا مشترک شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای عرضه می‌شود.

به گزارش ایمنا، سال گذشته بلیت اتوبوس اربعین با قیمت مصوب عرضه شد و میز خدمت در پایانه‌های مسافربری مستقر شد تا در صورت تخلف این موضوع را پیگیری کنند؛ امسال مرزهای زمینی مهران، شلمچه، خسروی، چذابه، تمرچین و باشماق در ایام اربعین روی زائران باز است.

منبع: فارس

کد خبر 678270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.