بررسی لایحه عفاف و حجاب در دستور کار امروز نمایندگان

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء‌رفتار در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه علنی امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور ۱۹۲ نماینده آغاز شد.

در جلسه امروز گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار نمایندگان مجلس است.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت و گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار جاری امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل‌وچهارم (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور برای دستور کار امروز نمایندگان است.

کد خبر 678256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.