مقابل هنجارشکنی و ملتهب کردن فضای جامعه ایستادگی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه پس از دستگیری و بازداشت عوامل هتک حرمت همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با اعمال شنیع خود فضای جامعه را ملتهب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام کرمی با اشاره به هتک حرمت اخیر همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه اظهار کرد: طی روزهای گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی، از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به دو زن حرمت‌شکن تذکر محترمانه می‌دهند، اما از سوی آنها و یک مرد که همراه آنها بوده است، مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موضوع سبب کدورت و جریحه‌دار شدن خاطر مسئولان و مردم استان شهیدپرور کرمانشاه شد تا جایی که نماینده ولی فقیه در استان و مردم، خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضائی با عوامل این حرمت‌شکنی شده‌اند.

وی تاکید کرد: در این راستا، به محض اطلاع به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه دستورات لازم و به تبع آن به ضابطین دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی داده شد تا به‌سرعت وارد عمل شوند تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این مهم در کمترین زمان انجام شد و هتاکان به همسر شهید دستگیر شدند و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و برخورد قاطع و قانونی قضائی در انتظار آنها خواهد بود.

کد خبر 678234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.