برپایی جلسه‌تمرینی استقلال با حضور وحید طالب‌لو گلر اسبق آبی‌ها + فیلم

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که وحید طالب‌لو دروازه‌بان سال‌های نه‌چندان دور آبی‌پوشان میهمان ویژه آن بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فاصله چهار روز مانده به دیدار اول تیم فوتبال استقلال تهران در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان جواد نکونام تمرینات آماده‌سازی خود را در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کردند.

بازیکنان در یک ساعت ابتدایی تمرین امروز کار با وزنه و در ادامه هم کارهای سرعتی و ضربه به‌سمت چارچوب را انجام دادند. در نهایت نیز با دستور کادرفنی آن‌ها فوتبال در زمین‌های کوچک را تمرین کردند.

جلسه تمرینی امروز تیم یک مهمان ویژه داشت. وحید طالب‌لو کاپیتان و سنگربان مطمئن دهه ۸۰ استقلال در تمرین امروز حاضر شد. طالب‌لو که با پیراهن استقلال افتخارات متعددی را به‌دست آورده با اعضای تیم دیدار کرد و قبل از آغاز تمرین گفت‌وگوی گرمی با جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان داشت.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با وب‌سایت‌رسمی باشگاه استقلال اظهار کرد: آقا جواد مرا به اردو دعوت کرد و با کمال میل به تمرین آمدم؛ اتحاد می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند. هواداران صبور باشند و در هر شرایطی تیم را حمایت کنند، من خودم یک‌هوادار استقلال هستم.

کد خبر 678223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.