ایران ۳ _ امارات ۲ / برتری شاگردان جوان نادری مقابل امارات

تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان در دومین بازی خود در چارچوب مسابقات کشورهای مستقل مشترک‌المنافع موفق به شکست امارات شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دوره مسابقات فوتبال‌ساحلی در چارچوب تورنمنت کشورهای مستقل مشترک‌المنافع امروز_ یک‌شنبه پانزدهم مردادماه_ پیگیری می‌شود و تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران از ساعت ۱۶ در برابر تیم ملی امارات صف‌آرایی کرد.

البته علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان در این مسابقات به ترکیب اصلی خود استراحت داده و با اعتماد به بازیکنان جوان راهی تورنمنت شده است. گفتنی است هشت بازیکن از ۱۲ بازیکن تیم ملی فوتبال‌ساحلی در این تورنمنت اولین تجربه ملی بین‌المللی خود را کسب می‌کنند.

در مصاف امروز ایران و امارات، حریف موفق شد در دقیقه سوم نیمه‌اول دروازه تیم ملی کشورمان را باز کند اما دقیقه نهم وقت‌اول نوبت به رضا دیری رسید تا بازی را به تساوی بکشاند. وقت‌اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در دقیقه سوم وقت‌دوم مهدی شیرمحمدی ایران را پیش انداخت.

این تقابل باز هم گل داشت و نوبت به اماراتی‌ها رسید که دو دقیقه پس از گلزنی شیرمحمدی، نتیجه را دو بر دو کند؛ با این وجود شاگردان علی نادری به حملات خود ادامه دادند و دقیقه ششم وقت‌سوم سبحان فاله گل سوم و پیروزی‌بخش را برای تیم ملی ایران وارد دروازه امارات کرد تا ایران به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند.

به گزارش ایمنا، ملی‌پوشان جوان فوتبال‌ساحلی ایران در روز اول مسابقات توانسته بودند با نتیجه سه بر یک تیم ملی جمهوری‌آذربایجان را شکست دهند.

کد خبر 678194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.