دستگیری قاتل شهروند اصفهانی در کمتر از ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری قاتل یک شهروند در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع جنایت در عملیات ویژه مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان اصفهان و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل وقوع جنایت با بررسی آثار به جا مانده در صحنه جرم و انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی، در کمترین زمان هویت قاتل را به دست آوردند و با رصد هوشمندانه مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه قاتل در اعترافات انگیزه خود را از وقوع این جنایت اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام کرد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در قتل کشف و در نهایت پس از بازسازی صحنه جرم متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 678180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.