کوهپایه از حوزه‌های قضایی دارای بیشترین رضایتمندی است

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته به وسیله قوه قضائیه، کوهپایه جزو حوزه‌های قضائی استان با بیشترین رضایتمندی بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در دور دوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضائی استان به حوزه قضائی کوهپایه رفت و از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به مراجعان قرار گرفت.

وی تعداد نیروهای اداری این حوزه قضائی را متناسب با حجم ورودی و موجودی پرونده در این دادگستری دانست و اظهار کرد: دادگستری کوهپایه از لحاظ تعداد نیروی اداری دچار کمبود جدی نیست و در عین حال با جذب جدید کارمندان دستگاه قضائی، چهار نیروی اداری دیگر نیز به این حوزه قضائی اختصاص داده شده است.

وی از اختصاص یک قاضی جدید به دادگستری کوهپایه خبر داد و افزود: با شروع به کار نیروهای جدید در دادگستری کوهپایه، اطاله دادرسی تا حدودی برطرف خواهد شد.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف کوهپایه را ۳۸ درصد اعلام و اضافه کرد: آمار ۳۸ درصدی صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف این حوزه قضائی از میانگین کشوری و استانی پایین‌تر است و باید با بهره‌گیری از معتمدان محلی و استفاده از ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی موجود و تکیه بر نقش ائمه جمعه و جماعات با برنامه‌ریزی و انسجام بیشتر و همچنین ارجاع هدفمند پرونده‌ها از شعب دادگاه به شعب شورای حل اختلاف، این آمار بهبود یابد.

وی گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته به وسیله قوه قضائیه، کوهپایه جزو حوزه‌های قضائی استان با بیشترین رضایتمندی بوده و لازم است از مردم این منطقه و از زحمات و تلاش‌های جهادگونه مجموعه قضات و کارکنان دادگستری و شورای حل اختلاف کوهپایه تشکر و تقدیر نمائیم.

کد خبر 678175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.