سقوط و فوت کارگر رستوران در چاه سپتیک فاضلاب / ️تصادف و واژگونی خودرو در زیرگذر آقاخانی

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات دو حادثه سقوط و فوت کارگر رستوران در چاه سپتیک فاضلاب و ️تصادف و واژگونی خودرو در زیرگذر آقاخانی را تشریح کرد.

سرآتشیار محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۸ روز گذشته _شنبه چهاردهم مردادماه_ حادثه سقوط کارگر داخل چاه فاضلاب یک رستوران، واقع در خیابان خواجه عمید، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی از ایستگاه‌های شماره چهار و پنج به همراه اکیپ غواصی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، در عملیاتی حساس کارگر ۳۵ ساله را که جان باخته بود از چاه خارج کردند و به عوامل اورژانس و انتظامی تحویل دادند.

محبوس شدن ۲ نفر در پی تصادف و واژگونی خودروی سواری کوئیک

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر تصریح کرد: حادثه ساعت ۱۲:۵۰ روز گذشته _شنبه چهاردهم مردادماه_ حادثه ️تصادف و واژگونی خودروی سواری کوئیک در زیرگذر آقاخانی خیابان بزرگمهر، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های امدادی از ایستگاه‌های شماره چهار و پنج به محل حادثه ادامه داد: دو زن در پی این حادثه در خودرو محبوس شده بودند که با تلاش آتش‌نشانان رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 678128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.