روابط‌عمومی شهرداری یزد مشکلات شهر را رصد و برای رفع آن تلاش کند

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه روابط‌عمومی شهرداری باید در کف جامعه حضور داشته و با مردم در ارتباط باشد، گفت: لازم است روابط‌عمومی شهرداری یزد مشکلات شهر را رصد و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شایق امروز _یکشنبه پانزدهم مردادماه _ با حضور در ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ساختمان، با مدیر و کارشناسان روابط‌عمومی شهرداری یزد گفت‌وگو کرد.

مرتضی شایق در این بازدید با اشاره به اینکه روابط‌عمومی وظیفه‌ای بسیار سنگین و مهم بر دوش دارد، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی روابط‌عمومی بیان دستاوردها و خدمات شهرداری به مردم است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در ارتباط با فعالیت روابط‌عمومی‌ها وجود دارد این است که روابط عمومی باید به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: روابط‌عمومی‌ها باید در کف جامعه حضور داشته باشند و ضمن شنیدن حرف‌های مردم، انتقادات و مشکلات آن‌ها را به گوش مسئولان برسانند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی رصد مشکلات شهر را یکی دیگر از وظایف روابط‌عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: روابط‌عمومی نباید منتظر بماند تا مشکلی را منتقل کند، بلکه باید با تشکیل تیم‌های رصد، مشکلات شهر را در نقاط مختلف شناسایی و به مدیران شهرداری منتقل کرد تا پس از آن پیگیری لازم برای رفع این مشکلات انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روابط‌عمومی صرفاً وظیفه تولید خبر را ندارد و فعالیت‌های گسترده‌تری دارد، بخشی از این وظایف تولید خبر است و همین که روابط‌عمومی به ارتباطات تغییر نام پیدا کرده، به معنای آن است که دیگر نباید صرفاً به تولید خبر اکتفا کرد و حوزه‌های مختلف مرتبط با آن را نیز باید مورد توجه قرار داد.

شایق ایجاد استودیوی رادیویی در ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد را اتفاق خوبی ارزیابی کرد و گفت: این برنامه می‌تواند زمینه بهبود فعالیت در شهرداری را فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری در حوزه بین‌الملل افزود: ظرفیت خواهرخواندگی‌ها باید به صورت اصولی مورد توجه قرار گیرد و با پیگیری این موضوع و تبیین نقش خواهرخوانده‌ها برای مردم، زمینه بهره‌گیری هرچه بیشتر از این ظرفیت فراهم شود.

کد خبر 678110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.