آشنایی با مهم‌ترین ویژگی‌های میلگرد ابرکوه یزد
بررسی چیستی برای آشنایی با ویژگی‌های میلکرد ابرکوه یزد

استفاده از میلگردها در صنایع مختلف مانند ساختمان‌سازی اهمیت فراوانی دارد و این روزها خرید و فروش آن به شدت افزایش یافته است.

انتخاب میلگردهای مناسب با توجه به کاربردی که از آن می‌خواهید، نکته‌ای است که به بررسی و مطالعه زیاد شما احتیاج دارد. افراد زیادی هستند که بدون توجه به این موضوع، صرفاً به دنبال خرید میلگرد هستند که این ایراداتی را در کار ساختمان‌سازی و دیگر صنایع به وجود خواهد آورد.

میلگرد ابرکوه یزد یکی از انواع مصالح پرفروش در این خصوص است که بد نیست برای خرید آن با ویژگی‌هایش آشنایی پیدا کنید. انواعی از این میلگردها هم اکنون در بازار موجود هستند و در این مطلب به ویژگی‌های میلگرد ابرکوه یزد می‌پردازیم تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

میلگرد ابرکوه یزد چیست؟

همان‌طور که گفته شد، ابرکوه یزد یکی از مشهورترین تولید کننده‌های میلگرد به شمار می‌رود و اکنون شعبه‌های خود را در استان‌های مختلفی گسترش داده است. هر یک از این شعبه‌ها سهم عظیمی در ارائه انواع میلگردهای ابرکوه یزد به مشتریان دارند و به نظر می‌رسد تقاضا برای این محصول در آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مجتمع اصلی ابرکوه در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و طولی نکشید فروش خود را با مزایایی که در این محصولات دیده می‌شود، چند برابر کردند. کارخانه‌های زیادی به تولید محصولات مشابه ابرکوه یزد پرداختند که هرگز به موفقیت‌های آن نرسیدند. بنابراین در زمان خرید این میلگردها باید به نشان‌های استاندارد و اصل بودن آن دقت زیادی داشته باشید.

توضیحات در مورد ویژگی‌های میلگرد ابرکوه یزد به همین جا ختم نمی‌شود و باید گفت انواع آن در بازار به چشم می‌خورند. یکی از این دسته‌بندی‌ها به سایز مربوط است و تقریباً از ۱۰ تا ۲۳ میلی‌متر را می‌توانید تهیه کنید.

انواع میلگرد ابرکوه یزد

در راستای آشنایی با ویژگی‌های میلگرد ابرکوه یزد، بد نیست انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم. شناخت همین انواع باعث خریدی بهتر توسط شما خواهد شد. تیم آهن کیتا به صورت شبانه‌روزی آماده است تا در خصوص انواع میلگرد ابرکوه با توجه به نیازی که دارید، شما را راهنمایی کند. هر چند که از مقالات موجود در وب‌سایت این کارخانه هرگز نباید عبور کرد.

میلگردهای گوناگونی در کارخانه ابرکوه یزد تولید می‌شود، اما یکی از مهم‌ترین‌هایش میلگرد آجدار با گرید A3 است. این مدل از میلگرد این روزها بیشترین کاربرد خود را در ساختمان‌سازی نشان می‌دهد و در سایزهای ۱۲ الی ۳۲ میلی‌متر در بازار قابل خریداری هستند. اینکه در چه قسمتی از ساختمان‌سازی از میلگرد استفاده می‌کنید، و یا نوع و استفاده از آن ساختمان به چه صورت است، دلیلی بر تنوع این میلگردها است.

البته همین میلگرد با گرید A3 خود انواعی دارد که مهم‌ترین دسته‌بندی براساس آج آن‌ها است. سایز آج این محصول در اندازه‌های ۴۰۰ و ۴۲۰ است و هر یک نقش خاص خود را ایفا می‌کنند.

تنوع بالای میلگرد ابرکوه یزد

دلیل کیفیت بالای میلگرد ابرکوه یزد

بی شک یکی از مرغوب‌ترین میلگردهای موجود در بازار، میلگردهای ابرکوه یزد است و دلایل گوناگونی برای آن به چشم می‌خورد. فناوری‌های مختلفی از جمله STG ایتالیا در ساخت این میلگردها به کار رفته تا استاندارد و مقاومتش افزایش پیدا کند. به همین خاطر است که مشتریان این مصالح تا مدت‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.

STG نه تنها در ایتالیا، بلکه در جهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مهندسی به حساب می‌آید و استفاده و الهام گرفتن از فناوری‌های آن، نقش زیادی در موفقیت این شرکت دارد. وزن و ابعاد میلگردها هم در زمان تولید باید متناسب با خواسته‌ها و نیازهای مشتری باشد؛ چیزی که ابرکوه یزد به خوبی در آن تبحر دارد.

وزن میلگرد ابرکوه یزد چه قدر است؟

متوجه شدیم ابرکوه یزد در وزن میلگردهای خود هم تفاوت ایجاد کرده تا پاسخگوی تمام نیازها باشد و این یکی از ویژگی‌های میلگرد ابرکوه یزد است. وزن این میلگرد در درجه اول به سایز آن بستگی دارد و طبیعتاً هر چه ابعاد آن بیشتر باشد، مواد تشکیل دهنده برای ساختش افزایش یافته و در نتیجه وزن هم بالا می‌رود.

برای نمونه میلگردهایی با سایز ۱۲، وزنی در حدود ۱۰٫۵ کیلوگرم دارند و اگر این سایز به ۳۲ برسد، وزن آن تا ۷۲ کیلوگرم هم پیش خواهد رفت. بنابراین با بازه وزنی که میلگرد ابرکوه یزد دارد، تا حدی آشنا شدیم. جهت آشنایی بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید با تیم آهن کیتا تماس حاصل فرمایید.

یک انتخاب با دوام؛ عوامل موثر بر قیمت میلگرد ابرکوه یزد

مشتریان زیادی در خصوص قیمت میلگرد ابرکوه یزد سوال داشتند که می‌تواند عوامل گوناگونی داشته باشد. با بررسی عوامل قیمت میلگرد یزد، در نهایت به بهترین تصمیم برای خرید آن دست پیدا خواهید کرد.

قیمت میلگرد ابرکوه یزد چطور تعیین می‌شود؟

میزان عرضه و تقاضا

میزان عرضه میلگردهای ابرکوه یزد و تقاضای آن‌ها توسط مشتریان همواره یکی از عوامل موثر بر تعرفه بوده است. طبیعی است هر چه این تقاضا افزایش پیدا کند، قیمت هم تا حدی دچار تغییرات می‌شود.

هزینه مواد اولیه

اینکه برای ساخت میلگرد ابرکوه یزد از چه مواد اولیه‌ای استفاده می‌شود و چه مقدار از آن‌ها به کار می‌رود، موضوع مهم دیگری در تعیین قیمت نهایی است. مطمئناً اگر در تولید این میلگردها از مواد با کیفیت استفاده شود، قیمت هم افزایش پیدا می‌کند. برخی از این مواد از خارج از کشور وارد می‌شود و به دلیل تحریم‌ها، ورودشان به کشور دشوار است. جدا از آن، نوسانات ارز هم تا حدی تعیین کننده قیمت این مواد خارجی و در نتیجه قیمت محصول نهایی است.

هزینه حمل و نقل

اگر میلگرد ابرکوه یزد را سفارش دهید، محصول به درب منزل یا جایی که مدنظرتان هست، فرستاده می‌شود. حال اگر تولید کنندگان مسیری طولانی را برای ارسال این میلگردها در پیش داشته باشند، طبیعتاً در قیمت نهایی هم تغییراتی اعمال می‌شود.

تغییرات در صنایع دیگر

صنعت ساختمان‌سازی به صنایع دیگری در کشور مرتبط است. برای مثال اگر بازار مسکن دچار نوسانات قیمتی شوید، قیمت مصالح مانند همین میلگردها نیز به همین صورت خواهد بود. برخی از صنایع مرتبط، نقش بیشتری در تغییر قیمت میلگردها دارند؛ حال آنکه نقش برخی دیگر کمتر است.

نوع میلگرد

در نهایت هم نوع، ابعاد و وزن میلگرد ابرکوه یزد را مثال می‌زنیم که هر چه این پارامترها عدد بیشتری را به ما نشان دهند، قیمت هم افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 678103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.