یک بام و دو هوای فدراسیون والیبال / قهرمانان جوان از سربازی معاف نمی‌شوند؟

دبیر کل فدراسیون والیبال معافیت از خدمت سربازی بازیکنان تیم ملی جوانان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزهای گذشته تیم ملی جوانان والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و فدراسیون والیبال نیز اعلام کرد معافیت از خدمت سربازی پاداش جوانان تیم کشورمان خواهد بود، از سوی دیگر مهدی بیاتی، بازیکن تیم ملی جوانان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا یکی از انگیزه ملی‌پوشان برای کسب مدال طلای جهان را معافیت از خدمت سربازی عنوان کرد اما ساعتی پیش میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال خبر معافیت سروقامتان جوان ایران را تکذیب کرد.

در حال حاضر خبری از معافیت سربازی نیست!

تقوی در خصوص بحث‌های مطرح شده پیرامون معافیت بازیکنان تیم جوانان که قهرمان جهان شدند، اظهار کرد: تیم ملی جوانان کشور با افتخارآفرینی قهرمان جهان شده است، این تیم مشمول قانون معافیت نمی‌شود به این دلیل که در چارچوب مصوب، سکوی المپیک، قهرمانی بزرگسالان در مسابقات آسیایی و قهرمانی جهانی است که شامل این قانون می‌شوند، اما در خصوص جوانان قرار شد که کمیسیونی تشکیل شود و به‌صورت ویژه در این باره تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: هواداران حق دارند که از تیم ملی والیبال بزرگسال انتقاد کنند، چون آن‌ها همیشه ما را پیروز در میدان دیده‌اند و برایشان دیدن شکست والیبال کشور سخت است. والیبال کشورمان تمام افتخارات را با حمایت‌ها و در کنار هواداران به‌دست آورده است. طرفداران حق دارند از نتایج اخیر ناراضی باشند، اما بازیکنان تیم ملی اکنون از هر زمان دیگری بیشتر به حمایت نیاز دارند.

کد خبر 678101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.